Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Nettdating for oss gutta

Gjest gutt24

Anbefalte innlegg

Er det rart jeg ikke stoler på mennesker... :roll: Er du ikke paranoid så vil du bli utnyttet og latterliggjort... Det verste er at det oppfordres til. Lurer på hvilken psykisk belastning dette har påført offerne.

Antagelig ingen. Men er de dumme nok til å spre rundt seg med slike bilder har de godt av en lærepenge.

Jeg er forresten kanskje en mann. Eller ikke? Eller er jeg?

Who knows :cool: På tross av at folk er dumme, så har en ingen rett til å gjøre narr av dem. Hva en tenker i sitt eget sinn er en ting, hva en sprer på internett er noe helt annet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg gjør narr av dumme folk. Men jeg gjør det på en måte så de ikke skjønner det selv, så jeg tenker "det de ikke vet, har de ikke vondt av", og jeg får meg en god latter. Vinn-vinn!

Men helt ærlig: Man stoler ikke på folk man ikke kjenner godt, og knapt nok dem.

Lenke til kommentar
Jeg gjør narr av dumme folk. Men jeg gjør det på en måte så de ikke skjønner det selv, så jeg tenker "det de ikke vet, har de ikke vondt av", og jeg får meg en god latter. Vinn-vinn!

Men helt ærlig: Man stoler ikke på folk man ikke kjenner godt, og knapt nok dem.

I trust nobody!

Lenke til kommentar
Hei det er jeg som er TS. Har registrert meg her nå.

Jeg tror jeg bare gir opp det drite der ja. Penger ut vinduet. Jaja, var veldig skeptisk da jeg registrerte meg på datesiden uansett. Så for meg 1 million desperate mannfolk og kanskje 100 jenter der inne. Stemmer nok det siden de ikke gidder svare engang. Får heller komme meg ut ja!

Du kan ha "flaks" som meg og bli kontakta av en drøss med russiske damer på 30-40 år ... -_-

Lenke til kommentar

Det som overrasker meg er alle de guttene der ute som er så sikre på seg selv at de maser etter svar, opptil flere ganger!? Hva skjer med det egentlig? Får man ikke svar, ja så er det et stort feit hint om at "NEI, jeg er ikke interessert!"

Det er så patetisk å få mld som "hvorfor svarer du ikke?" neste dag får man enda en mld "hallo??" :roll:

Og et tips er og ikke sende ferdig skrevne meldinger som er lange eller som er upersonlige og som dere bare copy/paster inn og sender til jenta. Det viser bare at man ikke har tatt seg bryet med å skrive noe personlig til henne.

Lenke til kommentar
Og et tips er og ikke sende ferdig skrevne meldinger som er lange eller som er upersonlige og som dere bare copy/paster inn og sender til jenta. Det viser bare at man ikke har tatt seg bryet med å skrive noe personlig til henne.

Men du får kontaktet mange på kort tid, og er det ok skrevet så må jo noen bite på før eller senere :p

Lenke til kommentar
Men du får kontaktet mange på kort tid, og er det ok skrevet så må jo noen bite på før eller senere :p

Ja, men oppegående jenter lukter masseproduserte beskjeder på lang vei, så hvis du får napp med dem, er det mest sannsynlig en mindre oppegående jente...og det vil man vel ikke ha, eller huuur?

Lenke til kommentar

Ja, men oppegående jenter lukter masseproduserte beskjeder på lang vei, så hvis du får napp med dem, er det mest sannsynlig en mindre oppegående jente...og det vil man vel ikke ha, eller huuur?

Fare for å bli gjennomskuet ja, men også en økt sjanse for treff. Er man desperat nok tar man forresten ei dum ei også :D

Har ingen erfaring med å sende en standard melding til flere, men så har jeg også droppet de tjenestene ganske kvikt.

Lenke til kommentar
Jeg kunne aldri, aldri tatt en dum gutt, uansett hvor desperat jeg var/er/kommer til å bli.

Ja, det sier jeg nå, det, bedreviter som jeg er :cool:

Det høres ut som en plan. Jeg oppdaget nå at det fort kunne virke som at jeg var desperat nok til det :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...