Snerk Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Kjøpte et Jabra BT 2070 headset i dag. Men da jeg skulle linke den med ps3 så finner den ikke noe der man skal legge til bluetooth enheter, den bare scanner uten å finne noe. Står på hjemmesiden til jabra at headsettet skal funke med ps3. What gives? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 jabra funker fint.. er du sikker på at du har satt Jabraen i "letemodus" ? det holder ikke å bare skru den på, les manualen så finner du sikkert ut hvordan du slår den i letemodus. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 11. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2009 jabra funker fint.. er du sikker på at du har satt Jabraen i "letemodus" ? det holder ikke å bare skru den på, les manualen så finner du sikkert ut hvordan du slår den i letemodus. Var akkurat det jeg ikke hadde gjort. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Husker det var det jeg også gjorde feil med min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå