Krimson Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Dette er kanskje en longshot, men når jeg gikk på barneskolen gikk det en serie på CN rett etter skoletid som jeg synes var veldig kul. Det var en serie i Transformers-stilen, altså roboter som kunne transformeres til jagerfly, motorsykkel o.l. Dette var tidlig på 2000-tallet. Husker noen navnet på denne serien, ville jeg blitt veldig glad Lenke til kommentar
Traxor Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Dette er kanskje en longshot, men når jeg gikk på barneskolen gikk det en serie på CN rett etter skoletid som jeg synes var veldig kul. Det var en serie i Transformers-stilen, altså roboter som kunne transformeres til jagerfly, motorsykkel o.l. Dette var tidlig på 2000-tallet. Husker noen navnet på denne serien, ville jeg blitt veldig glad øh, humm.. husker ikke så altfor mange, men var det Power Rangers du tenker på. de kunne vel lage seg om til diverse dyr og roboter osv trur jeg så personlig bare på biker mouse from marsh når jeg var mindre:P det og he-man:P Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Cyberbots kanskje? NEI NEI NEI... CUBIX! Vedder på at det er cubix... Endret 20. mars 2009 av Kuroi-Neko Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå