tytte89 Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Emnetittelen sier det meste. Hvordan kan man skifte sang på nokia 5800 når tlf er låst, eller står i "hjemmeskjermen"? Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 tror ikke man kan det ? så langt jeg vet må du trykke deg inn og endre sang. Lenke til kommentar
Jatho Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Emnetittelen sier det meste. Hvordan kan man skifte sang på nokia 5800 når tlf er låst, eller står i "hjemmeskjermen"? Med den medfølgende fjernkontrollen; prøvde den nettopp selv, og funket helt greit. Lenke til kommentar
tytte89 Skrevet 12. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2009 Emnetittelen sier det meste. Hvordan kan man skifte sang på nokia 5800 når tlf er låst, eller står i "hjemmeskjermen"? Med den medfølgende fjernkontrollen; prøvde den nettopp selv, og funket helt greit. Men jeg har ikke tenkt å bruke den når jeg hører på musikk. Det er vel litt dårlig av nokia å ikke putte inn styring av musikk på en enklere måte, så lenge dette er en musikkmobil? Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Prøvd å trykke på Xpress Musikc på høyresiden over skjermen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå