Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kjæresten min er gal i senga!

Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Gjest offer

Hjelp, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Typen min er utrolig voldelig. Når vi har sex bryr han seg ikke om grensene mine. Han putter gjenstander i rumpa mi, har prøvd å si ifra, har endt med at jeg har grått flere ganger pga. det er så smertefullt, men han later som det ikke har skjedd etterpå. Alt han bryr seg om er å få utløsning. Det rare er at han kun blir ”syk/rar” når vi har sex, altså opptrer veldig sadistisk. En gang prøvde han å kvele meg med en pute på sofaen når vi hadde sex, senere kom han med unnskyldningen om at det visstnok skulle tenne meg ekstra mye for han hadde lest dette på nettet.

Vet noen hva jeg kan gjøre, eller hva som kan være grunnen til at han oppfører seg slik? Utenom i senga er han helt grei og snill, men han blir et helt annet menneske i senga..

Håper noen kan svare seriøst.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest

Jeg har ikke turt å fortelle dette til noen, fordi jeg er redd for hvordan han kan komme til å reagere. Han er veldig overbeskyttende, og "eiger" meg, så jeg vet ikke om jeg tør å gå fra han heller. En gang vi var på en bar, var det en fyr som lå ann på meg, og det endte med at han havnet på legevakten..

Lenke til kommentar

Jeg tror det beste er å snakke med han, i tillegg til å reagere ordentlig hvis han gjør noe veldig upassende. Hvis du ikke kommer noen vei med det, må du vurdere om han er verdt å være med...

Han er veldig overbeskyttende, og "eiger" meg, så jeg vet ikke om jeg tør å gå fra han heller.

Hvis du tenker mye på dette er mitt tips å gjøre det et sted det er andre folk. Og hvis du får en smack vil jeg si at dét er bedre enn flere ganger med det du beskriver.

Prat med han

Endret av Useless
Lenke til kommentar
Han putter gjenstander i rumpa mi, har prøvd å si ifra, har endt med at jeg har grått flere ganger pga. det er så smertefullt, men han later som det ikke har skjedd etterpå. Alt han bryr seg om er å få utløsning.

Korleis skal han få orgasme av å putte ting inn i rasshølet ditt? :ermm:

Lenke til kommentar
Han putter gjenstander i rumpa mi, har prøvd å si ifra, har endt med at jeg har grått flere ganger pga. det er så smertefullt, men han later som det ikke har skjedd etterpå. Alt han bryr seg om er å få utløsning.

Korleis skal han få orgasme av å putte ting inn i rasshølet ditt? :ermm:

sannsynligvis fordi han har den vrangforestillingen at hun egentlig synes det er digg, og det tenner han...

Lenke til kommentar

Han høres ikke helt god ut spør du meg.

Veldig mange tenner på voldelig og dominerendes sex, blandt annet jeg (er jente).

Men før han setter igang med slikt må han absolutt spørre om hva du føler om det og om du vil teste det ut.

Om han ignorerer det at du motsetter seg så dropp ham! Gi han en skikkelig skjennepreken og vær bestemt på at dette får han ikke lov til.

Kommunikasjon er nøkkelen!

OM han fortsetter bær du droppe han

Lenke til kommentar

Han har åpenbart en litt uvanlig fetish, og respekterer rett og slett ikke dine grenser - Eller er kanskje ikke kommunikasjonen helt er til stede. Har du tatt det opp med ham? Selv om han ikke har noen som helst rett til å behandle deg på den måten uten et gjensidig ønske om det, er det mulig han oppfatter det som et samtykke ved at du ikke sier ifra. Om det ikke blir en slutt på det, kom deg unna.

Lenke til kommentar

Dette er helt sykt. At han har en voldelig fetish er i seg selv ikke så galt, men at han lar den gå utover deg uten ditt samtykke burde være helt uakseptabelt!

Men som tidligere nevnt, har du tydelig vist han at du ikke setter pris på oppførselen hans? Hvis ikke, ta det opp med han, og fortell han at det ikke kan fortsette som det er nå. Hvis du er redd for at han skal vise agresjon, kan det jo være greit å gjøre dette et sted dere ikke er helt aleine. Og hvis han gjør deg noe, gå til politiet. Ingen skal føle seg truet av kjæresten sin, og være redd for å gjøre det slutt i frykt for vold!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Jeg ville ikke latt partner'n min stikke ''gjenstander'' i meg uten å spørre først. Da hadde jeg nok slått opp med damen.

Lenke til kommentar
Ta igjen med samme mynt ;P Men seriøst, du bør ta det opp med ham. Jeg ville aldri godtatt at folk hadde stukket ting opp i ræva mi uten at jeg ga lov først.

Jeg hadde ikke godtatt å helt plutselig bli forsøkt kvelt med en pute heller.

Ei heller å bli eid.

Lenke til kommentar

Respekterer han ikke grensene dine så gjør du noe som fanger oppmerksomheten hans når han går over styr.

Kanskje avtale et safe-word som når du sier det så får han vite at det er nok...

Mennneh...tja..mja...tenk igjennom om det er verdt å komme igjennom til han og få han til å forstå..

elns..

Lenke til kommentar
Tror ikke jeg hadde turt å være sammen med en sånn fyr.
Nå er ikke jeg trådstarter da, men jeg tviler på han var sånn helt med en gang. Da hadde han nok skremt vekk de fleste. Men etter hvert så kan det hende at man finner seg i mer etter som man tror man er blitt glad i dem eller noe.

Blærgh, jeg suger på å få frem det jeg prøver å si. Dette blei bare rotete.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...