kenmyh Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Hei igjen! Jeg starter en ny tråd med dette bildet, så det blir letter for folk. Nå har jeg prøvd å justere litt på lyset, slik at det ble litt jevnere enn på "Ut av mørket". Og håper jeg har fått det til ganske så greit Kom med ris og ros! Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Litt mer lys? Man ser ikke om det er forfra eller bakfra, få inn en smule mer lys så man kan få flere linjer. Kjenner ikke igjen bilen slik det er nå Men det var forbedring fra forrige gang Natrich Lenke til kommentar
kenmyh Skrevet 11. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2009 Da skal jeg prøve å sette på litt mer lys til neste gang! Får prøve i morra tidlig, da lyset ute er alt jeg har gått etter. Men skal se om jeg kan få satt på en ekstra liten lyskaster fra en eller anna plass Lenke til kommentar
alfafa Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Og kanskje legge ut bilde i henhold til retningslinjene.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå