Gå til innhold

[Løst]Xbox360 eller PS3?

Anbefalte innlegg

Jeg sitter med hdmi kabel nå :) men er fortsatt ingen utgang for optisk. Så måtte ut med enda en kabel, som nå blir komponent, om jeg kjøpte orginal MS kabel? Neppe! Eneste orginale som jeg har kjøpt er kontroll og HDDen, neste blir vell mic. play&charge og kabler får dem glemme.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Elkjøp selger også frittstående blu-rayspiller til 1500 spenn,så det er ikke noe argument lengre..

Jeg synes jeg leser denne posten over alt. Tar jeg feil?

Og jeg synes jeg leser overalt at man bør kjøpe ps3 pga blu-ray også, et utrolig dårlig argument i disse dager.

Endret av husgutt
Lenke til kommentar
Elkjøp selger også frittstående blu-rayspiller til 1500 spenn,så det er ikke noe argument lengre..

Jeg synes jeg leser denne posten over alt. Tar jeg feil?

Og jeg synes jeg leser overalt at man bør kjøpe ps3 pga blu-ray også, et utrolig dårlig argument i disse dager.

Hvis man tar utgangspunkt i at spillutvalget på konsollene ikke er en en faktor, så vil jeg si at det absolutt ikke er et dårlig argument. (har spillutvalget noe å si så tar jeg det forgitt at man kjøper den konsollen man ønsker utifra det, uavhengig om den ene kommer med BluRay eller ikke)

1600,- for arcade + 1500 for BluRay er totalt 3100,-. PS3 koster 3300,-

Så det blir 200,- favør arcade + frittstående BluRay.

Men i tilegg så får man på PS3: HDD på 80GB, innebygd trådløs nettverk og gratis online spilling. Dette kan man selvsagt også ha på 360, men da må vi begynne å plusse på prisen en god del.

Så for 200,- ekstra får man fortsatt en del mer for pengene og er absolutt et argument man fortsatt kan bruke, og jo mer ekstra man vil ha til 360 jo sterkere og sterkere blir dette argumentet.

Lenke til kommentar

Du sier det jo nesten selv da, at om man vil ha bluray og spillmaskin, blir ikke prisforskjellen stor, derfor så er det et dårlig argument i diskusjonen ps3 eller xbox.

I forhold til spill, så synes jeg det er rart hvis folk kjøper en spillmaskin uten å bry seg om spillene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...