chris_123 Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Jeg har nå PS2 og har alltid vært en "Playstation-fan". Men ettersom de "viktigste" spillene kommer til Xbox-360, har jeg ikke klart å bestemme meg. en dag tipsa en venn av meg om denne sida: http://www.spillmagasinet.no/article2450345.ece (ta en titt) kom helst med saklige kommentarer(takk på forhånd) skal si ifra nå jeg har bestemt meg.... Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Kjøp begge om du har råd. Har selv kun Ps3 og er meget fornøyd. Skal du velge en så må du velge den konsolen som har mest spill som du liker selv. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 ville valgt 360 utifra det du sier. Det er tross alt spillene som betyr noe og siden du sier spillene du ønsker deg er på 360. Tenk over hvilken kontroll du liker best. Du burde også tenke over hvilken konsoll som flest av vennene dine bruker og om du trenger blu-ray spiller. Du burde ihvertfall ikke velge en konsoll bare fordi det er sony/ms/nintendo ettersom det sier lite til ingenting om hvor god den er. Lenke til kommentar
chris_123 Skrevet 11. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2009 takk for at dere tar dere tid. forresten har de fleste av venna mine Xbox360 Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 spiller du/dere mye multiplayer? i så fall tror jeg vi har en vinner Lenke til kommentar
chris_123 Skrevet 11. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2009 ja det gjør vi. Men hvor mye koster LIVE GOLD i året... hørt at det var litt dyrt... eller hva syns dere?? Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 koster mellom 4-600 kr. kan vist nok bestille for rundt 250 på en eller annen side også. men selv om du legger til et par år live havner du enna under prisen på en PS3. Men du betaler ikke bare for å få spille online, men MS bruker pengene på å skaffe demoer før alle andre og ekslusiv DLC. Annen effekt live er at man slipper en del av drittungene som ikke har råd eller gidder bruke penger på gold(selv om det er en del drittunger alikevel ) Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Spillmagasinet sin link er bare tull. Folk er forskjellige og alle MÅ ikke ha XBL Gold, eller trådløst nett, eller BluRay, eller stor harddisk osv, osv. 9/10 ganger kommer du nok billigere ut med 360en (eller oftere!) så konsollvalget blir nok bestemt i større grad av hvilke spill du er ute etter. Siden utvalget er større til 360 og inngangsprisen er mye lavere er det enklest å anbefale en 360. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Elkjøp selger også frittstående blu-rayspiller til 1500 spenn,så det er ikke noe argument lengre.. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Det er sant, en bra BR-spiller er det også, Samsung BDP-1500. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Elkjøp selger også frittstående blu-rayspiller til 1500 spenn,så det er ikke noe argument lengre.. Jeg synes jeg leser denne posten over alt. Tar jeg feil? Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Var i samme sitvasjon som deg for ca 1 måned sia. Jeg endte opp med xbox, og det var først og fremst pga spill utvalget. Gears of War 1/2 og halo3 sammen med L4D er så bra spill, at jeg kunne ikke klart meg uten. Etter det var det prisen. Jeg har ingen bruk for Bluray eller trådløst nett, derfor gadd jeg heller ikke betale for det. En annen ting som gjorde at jeg valgte xbox er at jeg syntes xbox kontrollen er betydelig mye bedre en ps3 sin. At man får med microfon på kjøpet var også et veldig pluss. Jeg betalte 400 for live i et år, og syntes faktisk ikke det er så vanvittig. Man må huske på at det koster å drive slike tjenester. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Heldig du var, jeg fikk ikke no mic med på kjøpet, heller ikke optisk lydutgang som min PS2 for flere år tilbake har. Så måtte jeg ut med oppladbare batterier også. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Alle 360er har fiberoptisk ut, kontakten sitter på pluggen du putter i A/V-kontakten bakpå. Mic koster 99,- (Følger med på alle konsoller untatt Arcade) Xbox Live koster 280,- / året om du er smart og kjøper en XBL Gold kode på nett istedet for å betale med VISA direkte på konsollen. Lenke til kommentar
chris_123 Skrevet 12. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2009 wow... mange gode argumenter her... tror jeg skal velge xbox360 en siste ting: tror dere at det er lurt å kjøpe det på nettet(altså fra england o.l.) Hvis ja... hvor?? Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Jeg bruker alltid Maximuscards.com Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Alle 360er har fiberoptisk ut, kontakten sitter på pluggen du putter i A/V-kontakten bakpå. Feil, sitter hvertfall ikke noe optisk utgang på min kompositt kabel. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Snodig, ser slik ut: Og har denne pluggen: Er ihvertfall slik min ser ut. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Her er min. At PS2 har det, men ikke en 360 fra nyere tid er nesten morsomt. Endret 12. mars 2009 av bebeluv Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Snodig at vi ikke har samme kabel. Vel, er vel heller små odds for at noen kjører kompositt og surroundanlegg samtidig uansett. Personlig ville jeg heller ha gått for HD enn surround hvis jeg måtte velge. Kompositt gir et elendig bilde så jeg ville byttet ut den kabelen rimelig sporenstreks uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå