felge Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Hey, Skal ha nye sko til bruk på kunstgress, men har det slik at eg visstnok har mye overpronasjon så lurer på om det er noen fotballsko som har pronasjon støtte ? Noen anbefalinger ? Endret 15. mars 2009 av TSP Endret emnetittel fra "Overpronasjon + Fotball sko" til "Forslag til fotballsko med pronasjonsstøtte?" - TSP Lenke til kommentar
Manken Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 overpronasjon er for meg et fremmedord. du vil ikke fortelle meg litt hva det er så kanskje jeg kan hjelpe deg^^ Lenke til kommentar
TSP Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Tatt fra Ordnett.no: pronere -te; -ing (under normal bevegelse) dreie hånd el. fot innover; lande på innsiden av foten når man løper pronasjon -en, -er det å pronere (mots. supinasjon) Etym.: senlat. avl. av lat. pronus foroverhellende supinasjon -en vridning av underarm så håndflaten vendes opp; fotstilling med heving av indre fotrand (mots. pronasjon) Etym.: avl. av lat. supinatus bøyd bakover Emnetittelen i denne tråden blir forøvrig endret fra Overpronasjon + Fotball sko til "Forslag til fotballsko med pronasjonsstøtte?". Dette fordi emnetittelen slik den var verken er en beskrivende emnetittel eller en emnetittel som tilfredstiller kravet om minimum 3 ord i emnetittel. Trådstarter kan selvfølgelig endre emnetittel igjen, så lenge den er mer beskrivende enn den var før. Reaksjoner på moderering gjøres på PM, ikke i tråden. Endret 15. mars 2009 av TSP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå