Ipt Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Hadde egentlig bestemt meg for å kjøpe ASUS M50Vn 15.4"WXGA+ etter litt vurdering og en god anmeldelse i testen som hardware hadde igår. Men hadde litt lyst på en 17 tommer og så derfor på ASUS X72VN 17"WXGA+ . Har ikke funnet noen særlig info(bortsett fra spesifikasjoner) om denne. Er det samme pcen med større skjerm? Er det noen vesentlig forskjeller? Klarer ikke å finne noen i spesifikasjonene. Pcen skal bli litt til brukt til litt av vært. Medium krevende spill, film og litt jobb. Link : http://www.komplett.no/k/kcp.aspx?sku=437529&sku=407038 Setter stor pris på hjelp Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 som jeg finner ut er det kun 2 forskjeller på de... størrelse og batteri... Lenke til kommentar
Ipt Skrevet 11. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2009 som jeg finner ut er det kun 2 forskjeller på de... størrelse og batteri... Ja. Batteriet er vel bedre på 17" eller tar jeg feil? Er bærevæske og mus med 15" men det er jo en bagatell Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 jo batteriet på 17" er 8celler så vil bli litt bedre Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 17" veier 1kg mer, om det har betydning for deg. Ellers så de ganske like ut ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå