cow Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 CPU*en kan umulig ligge 3grader over romtemp.. neivel, men ifølge tempratur målerne å fingern min så gjør den det. har forresten ikke målt romtemp da, bare gjetta. og om tempen ikke er 23c så er den iallefal kald! ekke helt sikke på hvordan jeg skal få målt den nøyaktig så jeg får stole på mbm5. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 neivel, men ifølge tempratur målerne å fingern min så gjør den det. har forresten ikke målt romtemp da, bare gjetta. og om tempen ikke er 23c så er den iallefal kald! ekke helt sikke på hvordan jeg skal få målt den nøyaktig så jeg får stole på mbm5. Må støtte Dr.X her. En så liten forskjell mellom romtemp og CPU temp er totalt urealistisk og tyder på feilmåling. Enten ukorrekt plassering av temp.måler eller at måleren viser feil. og du får jo ikke målt tempen med fingeren din da Lenke til kommentar
GunBuster Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Cow: Selv om blokka er kald betyr ikke det at cpu'en under er det....husk at den har god diameter med kobber og vann rundt selve coren, kanten skal det vel mye til å varme opp... Min ligger rundt 38-41 avhengig av hva jeg driver med på datan seff..... m AS3 og clock. Menneh...samma bare ikke ta det for gitt at den er så kald...det er jo i teorien umulig...er det ikke? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Menneh...samma bare ikke ta det for gitt at den er så kald...det er jo i teorien umulig...er det ikke? Vanligvis skal CPU temp ved en god kjøler(eller radiator..) ligge ca. 10 Grader over romtemp +-. Det gjør i hvertfall min! (29-33 C) Men jeg kjøler GPU og NB i tillegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå