Skrujernet Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Som sagt skal jeg bruke pcen til gaming, men også til Redigering av alle slags ting, så den må tåle store programmer ;D Her er det jeg skal bestille: Antec Twelve Hundred Gaming Case(Without PSU) Arctic Silver 5 Termisk Pasta 3.5 Gram Asus P6T Deluxe V2, X58, Socket-1366 DDR3, ATX, SLI&CrossFireX, Firewire, 2xGbLAN, 3xPCI-Ex(2.0)x16 Cooler Master V8 CPU Cooler Socket 1366/775/AM2+/AM2/940, 17 - 21dBA, PWM + VR Controller, 4-pin Corsair Powersupply TX 850W 140mm fan, 4x PCI-E 8-pin OCZ Platinum XTC DDR3 1600MHz 6GB KIT, CL9-9-9-24, for Core i7 Intel Core™ i7 Quad Processor i7-920 4,8GT/sec, 8MB, Boxed Kingston USB 2.0 multikortleser for CF I/II,MMC/SD/SDHC/microSD,MS/M2 Logitech G15 Gaming NO Keyboard og G9 Qpad UC musmatte PowerColor Radeon HD 4870X2 2GB GDDR5, PCI-Express 2.0, 2xDVI/HDMI/HDCP Samsung 22" Wide Syncmaster T220, 1680x1050, VGA/DVI, 20000:1, 2ms Samsung SpinPoint F1 1TB SATA2 32MB 7200RPM Sony NEC Optiarc DVD±RW burner AD-7203A, LabelFlash, Multirecorder(Ram), IDE, Black Også lurte jeg på en ting til angående rammen.. Det er 6 GB på den som står der ( 1k ) og jeg vill gjerne ha 6gb til, er det da mulig å kjøp enda en pakke av samme sort, eller må ejg kjøpe Noe annet som går opp i 12 gb Tenkte jeg kunne spare et par hundringser på denne måten EDIT: Endret RAM Endret 1. april 2009 av atriC Lenke til kommentar
Magic Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 ser ut som en fin pc det der. Sjalu jeg:) Ang. ram'en, er det bare å kjøpe en pakke til med 3x2GB brikker. Så lenge de nye tre brikkene er av samme type, spiller det ingen rolle hvilket merke det er på den eksisterende ram'en. Pass på at du kjøper RAM med samme hastighet som før dog. Tipper du blir godt fornøyd med den pc'en der. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 11. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2009 ser ut som en fin pc det der. Sjalu jeg:) Ang. ram'en, er det bare å kjøpe en pakke til med 3x2GB brikker. Så lenge de nye tre brikkene er av samme type, spiller det ingen rolle hvilket merke det er på den eksisterende ram'en. Pass på at du kjøper RAM med samme hastighet som før dog. Tipper du blir godt fornøyd med den pc'en der. trur jeg skal kjøpe http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=421286 istedet, er det lurt? ;D Hvor mange ram brikker kan jeg pakke på HK'et tilsammen? Lenke til kommentar
GunnarGul Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Hva skal du egentlig med 12 GB RAM til en gaming pc? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 11. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2009 pøh, det aner jeg ikke Vill egentlig bare jekke ned en kompis som skryter så innmari at han har 8 gb i ram.. Går meg hardt på nervene Men jaja, tenkte ikke å kjøpe 12 gb nå, men tenkte tilfelle jeg har får bruk for det senere. Pcen skal ikke BARE brukes til gaming, men til alt nettby til 3D studio og de fleste adobe programmer Lenke til kommentar
EvenL Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Hvor mange tråder har du startet om denne PC'en du skal bestille nå? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 11. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2009 Hvor mange tråder har du startet om denne PC'en du skal bestille nå? mange, ventet på den kommentaren ; ) Men kan love deg, denne blir den siste. Går det ant å slette tråder? Føler meg litt dum her jeg sitter Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Slapp av ikke føll deg dom Jeg måtte faktisk også starte en masse tråder før jeg kjøpte noe .... Det føles flaut, men du vil jo bare ha mest "Bang For The Buck" eller ?? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 11. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2009 Slapp av ikke føll deg dom Jeg måtte faktisk også starte en masse tråder før jeg kjøpte noe .... Det føles flaut, men du vil jo bare ha mest "Bang For The Buck" eller ?? Helt korrekt, vil vite om jeg har valgt alt riktig osv Så jeg ikke sløser en masse penger på noe tull Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Ser bra ut i mine øyer. Bare få noen med litt mer data kyndighet en meg til og bekrefte det Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 12. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2009 Ehh, hva er forkjellen på disse kortene: XFX Radeon HD 4870X2 2GB GDDR5 Sapphire Radeon HD 4870X2 2GB GDDR5 Gainward Radeon HD 4870X2 2GB GDDR5, Sapphire Radeon HD 4870 2GB GDDR5 ( bare kr. 2.695 ) PowerColor Radeon HD 4870X2 2GB GDDR5 Takk for alle svar Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 12. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2009 Forskjellige fabrikanter Så det er samme kort til forskjellige priser? Ingen forskjell på de untatt på klistremerker osv? Da går jeg nok fra et fra PowerColor Lenke til kommentar
endtrax Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Jepp, forskjellige klistremerker Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Skal trådstarter bygge selv? Evt hvor bor trådstarter mtp valg av nettsjappe? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 13. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2009 Skal trådstarter bygge selv?Evt hvor bor trådstarter mtp valg av nettsjappe? Ja, jeg skal bygge selv. Bor i tr.heim Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 Tar opp denne tråden igjen fordi jeg ikek orker å lage ny Lurte bare på om jeg burde gå for dette opsettet istedet for et i7 opsett. Er det stor forskjell på disse? AMD Phenom opsett Intel i7 opsett. Takk for all respons Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 AMD oppsettet ditt har et HK som støtter Crossfire, ikke SLI som 3x Gtx260 vil bli. Når du først skal svi av så mye på en maskin så SKAL du gå for i7, og kanskje revurdere skjermkort. Kortet er godt det, men andre produsenter har også andre kjøleløsninger som ikke bråker noe så inn i h.... Men det er smak og behag. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 AMD oppsettet ditt har et HK som støtter Crossfire, ikke SLI som 3x Gtx260 vil bli. Når du først skal svi av så mye på en maskin så SKAL du gå for i7, og kanskje revurdere skjermkort. Kortet er godt det, men andre produsenter har også andre kjøleløsninger som ikke bråker noe så inn i h.... Men det er smak og behag. Takk for svar Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Trådstarter bes lese igjennom Retningslinjene for denne kategorien, som er å finne i toppen av denne kategorien. Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå