leifeinar Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Lyd fra ps3 til minijack... mulig? klarer ikke se noen fornuftige lyd-uttak på min ps3. vet self at det er lyd i hdmi, men tenkte og kjøre 10 meter hdmi og til en projektor. og sparer meg for sykt mye kabelrot hvis jeg kan ta lyd fra ps3 til minijack. reciver er uaktuallt pga sudent budsjett Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Du kan, skulle jeg mene, kjøre lyden ut gjennom den vanlige kompositt-utgangen og bruke en overgang fra phono til minijack (mulig også en kjønnsskifter imellom). EDIT: Joda, det skal gå fint. Jeg dobbelsjekket på min PS3. Har selv gjort noen lydopptak på denne måten. Endret 11. mars 2009 av Isbilen Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Gjorde det selv. Instruksjonene jeg lagde i etterkant finnes her: http://essoen.net/?p=19 Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 11. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2009 tahker for flotte svar denne kabelen på bildet. fulgte den med ps3? noe som betyr at den er i huset et sted? er det samme kabel som ps2? Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 11. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2009 i dag var det en sånn dag da man ser at det ikke er noen vits og kaste ting. 5 minutter på hodet i noen kabel bunter og jeg kom ut med den ps3 scart kabelen + en meget fin female minijack -> female 2RCA så nå funker det fint. siden til Webmaster Esso er flott men videoen ble jeg ikke klok på letteste måte og gjøre dette på er og rote i menyene. settings-- sound settings-- audio output settings, der kommer det opp fine bilder og det er lett og velge rett setting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå