Bendorama Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Noen som aner hvorfor en GAMMEL serie som X-files er så dyrt å kjøpe at man må gjøre ran for å kjøpe det, seriøst som regel oppi mot 400 kroner for 1 sessong og det er 9 av dem, hadde vært kjekt å hatt med norsk tekst og sone 2, men det virker som en drømm som kun kan oppfyles i drømmene! Noen som har noe idè på hva som har gått galt en plass der? Endret 11. mars 2009 av Høybusk Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Hm, si det egentli. Selv kjøper eg dem fra play.com Der koster hver sesong 160kr. men bare med engelsk tekst da. Noe som er helt greit for meg. Lenke til kommentar
ole-c Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Vet ikke. Men en ting vet jeg. Kjenningsmelodien til X-Files er utrolig skummel!! Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 11. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Elsker den sangen, for å ikke si hele serien, men jeg har lyst å eie hele dritten, har ikke lyst å måtte laste ned for å få det med norsk tekst, MEN det er jo CRAZY og kjøpe de med norske priser! BTW: Har kun sett sessong 1 og 2 :/ Endret 11. mars 2009 av Høybusk Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 jeg fikk tak i ses. 1-9 for 125,- pr fra play.com, sjekk der, de har ofte tilbud. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 11. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2009 Du får vell ikke norsk tekst der i fra? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Du får vell ikke norsk tekst der i fra? Nei, men du skal vite at man venner seg raskt til engelsk teksting - eller ingen teksting i det hele tatt, for den slags skyld. Det kan være verdt å prøve, i alle fall. Endret 11. mars 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 11. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2009 Jeg kan godt se ting med engelsk tekst, men akkuart den serien der vil jeg ha med norsk tekst, det er en serie jeg vil skjønne og få med meg vært forbanna ord! Alt skal slukes inn Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Bare for å kverulere litt: Å se noe med norsk tekst er den desidert beste måten å ikke få med seg mest mulig på, da oversettere tar veldig mange snarveier og kutter store mengder dialog. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 11. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2009 Får så være, poenget kommer frem, bedre en å måtte sitte ned i ordboken når kommer sine litt mer avangserte engelsk ord som ikke alltid går inn med første øyekast. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Du får vell ikke norsk tekst der i fra? Tror ikke det er norsk tekst på det nei... Men så spørs det hvor mye du er villig til å betale for norsk tekst da Endret 11. mars 2009 av Thomas_H Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Se her.. £84,98 pluss frakt og moms, kommer på sånn der ca kr 1.300,- etter tollgribbene har tatt sitt. Kjøpte selv akkurat denne boksen og det er norsk tekst fra sesong 6.. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Den boksen vurderer eg og kjøpe. er litt billigere en og kjøpe ver sesong for seg. Har bare sesong 1. Den selges på play.com til samme pris. Og da med gratis frakt. Faktisk billigere på amazon. ble £75 der pluss £1,88 i frakt. Med toll, rundt 950, pluss 100kr til posten= Totalt 1050. Ikkje verst. Endret 11. mars 2009 av Skogslik Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Fordi det er X-files, altså saker som aldri skulle kommet på avveie fra USAs etteretning. Men siden det er fritt tilgjengelig, så koster det dyrt...! Men fra spøk til revolver sjekk denne sida, veit ikke hvor mye frakta kommer på. Men det er sikkert verdt å se litt på uansett http://www.dvd-movies-supplier.com/index.p...;imageField.y=0 EDIT: Er ikke sikker på hvor seriøs denne sida er, men hvis den er seriøs har den gode tilbud. Endret 11. mars 2009 av hjahre Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 12. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) 72 Dollare i frakt, men så kommer vell toll utenom også? EDIT: Har snakket med karen og han sa at kommer ikke noe mer utenom frakt. Så jeg vet ikke hvor seriøst den EGENTLIG er, men virker bra om den faktisk der det. Endret 12. mars 2009 av Høybusk Lenke til kommentar
mariaK Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Dette er snakk om hva som er viktig i liivet. X-files er viktig. Jeg kjøpte hele serien, samt første filmen i samleboks på Elkjøp for godt over et år siden, og betalte 2500. Om jeg da sier 150 kr for filmen, da ble det ca kr 260 kr per sesong. Helt klart verdt pengene! det går sikkert an å få sesongene billigere andre plasser. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 16. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2009 Haha, riktig det, X-files er konge bra! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Nå får du X-files boksen med alle sesongene til 999 på cdon.com. Tilbudet varer i 24 timer. med norsk tekst og seff kjøpte den selv nå! Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 17. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) Skulle akkuart til å skrive her nu at jeg har kjøpt den! Så tilbudet på jobb i dag, (surfet O : ) ) I fucking love CDON, HELLL YEAHH! Beste serien som laget, er i mine hender snart mohahahaha Endret 17. mars 2009 av Høybusk Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Ble sendt i dag, fra sverige. Har den vell kansje på lørdag da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå