Gå til innhold

Hvorfor er X-files så Jæklig DYRT!?

Bendorama

Anbefalte innlegg

Noen som aner hvorfor en GAMMEL serie som X-files er så dyrt å kjøpe at man må gjøre ran for å kjøpe det, seriøst som regel oppi mot 400 kroner for 1 sessong og det er 9 av dem, hadde vært kjekt å hatt med norsk tekst og sone 2, men det virker som en drømm som kun kan oppfyles i drømmene!

Noen som har noe idè på hva som har gått galt en plass der?

Endret av Høybusk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Elsker den sangen, for å ikke si hele serien, men jeg har lyst å eie hele dritten, har ikke lyst å måtte laste ned for å få det med norsk tekst, MEN det er jo CRAZY og kjøpe de med norske priser!

BTW: Har kun sett sessong 1 og 2 :/

Endret av Høybusk
Lenke til kommentar

Den boksen vurderer eg og kjøpe. er litt billigere en og kjøpe ver sesong for seg.

Har bare sesong 1.

Den selges på play.com til samme pris. Og da med gratis frakt.

Faktisk billigere på amazon. ble £75 der pluss £1,88 i frakt.

Med toll, rundt 950, pluss 100kr til posten= Totalt 1050.

Ikkje verst.

Endret av Skogslik
Lenke til kommentar

Fordi det er X-files, altså saker som aldri skulle kommet på avveie fra USAs etteretning. Men siden det er fritt tilgjengelig, så koster det dyrt...!

Men fra spøk til revolver sjekk denne sida, veit ikke hvor mye frakta kommer på. Men det er sikkert verdt å se litt på uansett :)http://www.dvd-movies-supplier.com/index.p...;imageField.y=0

EDIT: Er ikke sikker på hvor seriøs denne sida er, men hvis den er seriøs har den gode tilbud.

Endret av hjahre
Lenke til kommentar

72 Dollare i frakt, men så kommer vell toll utenom også?

EDIT: Har snakket med karen og han sa at kommer ikke noe mer utenom frakt.

Så jeg vet ikke hvor seriøst den EGENTLIG er, men virker bra om den faktisk der det.

Endret av Høybusk
Lenke til kommentar

Dette er snakk om hva som er viktig i liivet. X-files er viktig.

Jeg kjøpte hele serien, samt første filmen i samleboks på Elkjøp for godt over et år siden, og betalte 2500. Om jeg da sier 150 kr for filmen, da ble det ca kr 260 kr per sesong. Helt klart verdt pengene! det går sikkert an å få sesongene billigere andre plasser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...