Arne Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Ganske synd egentlig. Spill og dvd-bokser som bare er noen pund dyrere blir kanskje 200 kroner dyrere da.... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Ganske synd egentlig. Spill og dvd-bokser som bare er noen pund dyrere blir kanskje 200 kroner dyrere da.... Særiøse butikker setter ikke ned verdien pga. det ikke er lov. Stort sett mindre butikker som tar den sjansen. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Er det risikabelt for de å gjøre det? Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Sender play.com også plakater til Norge? Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Jeg har brukt Play i et par måneder nå, og det har nesten blitt en avhengighet for meg å se etter gode tilbud, for så å bare kjøpe. Bruker faktisk mer penger på film nå enn før, på tross av prisene de operer med. Men, vil ikke slutte med det, er jo ikke så mye penger det er snakk om. Play gjør det også så mye enklere å kjøpe filmer! Er jo bare å trykke på buy, også kommer det i postkassa etter noen dager! Nei, jeg elsker Play.com. Alien quadrilogy til £7.99 og andre klassikere i special edition til 20-30 kroner? Ja takk! Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 13. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2009 Fikk en av filmene som jeg veter på fra Play i dag, Oldboy. Har ventet på den i over 2 uker nå ås det var på tide. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Westernfilm det, eller bare jeg som feilassosierer? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 13. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2009 Koreansk thriller, så du har nok feilassosiasjoner. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Fikk en av filmene som jeg veter på fra Play i dag, Oldboy. Har ventet på den i over 2 uker nå ås det var på tide. "Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves" Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 18. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2009 Kom over et tilbud på en jakke til £13 (nedsatt fra £70) i dag, så jeg bare slo til, siden jeg nylig mistet en jakke. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 18. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2009 Det var bare M igjen og nå er den utsolgt. De har fjernet den. :s Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Har kjøpt både en jakke og noen skjorter derfra, fungerer kjempebra! Samme leveringstid og fornuftig pakking. Lenke til kommentar
Alpha-dog Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Play sender alle varer separat, så du trenger ikke å bestille en og en vare slik at du ikke havner over tollgrensen på 200kr. Vil dette si at selv om jeg kjøper 3 spill som alle koster under 200, men tilsammen blir over 200 slipper jeg fortsatt å betale toll? Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Play sender alle varer separat, så du trenger ikke å bestille en og en vare slik at du ikke havner over tollgrensen på 200kr. Vil dette si at selv om jeg kjøper 3 spill som alle koster under 200, men tilsammen blir over 200 slipper jeg fortsatt å betale toll? Ja Lenke til kommentar
Alpha-dog Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Ok, men hva er egentlig tollen da? Hvor mye? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå