Atald Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Les hvorfor du får feil Karl Johan 12 Oslo 1234 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 20. april 2009 Forfatter Del Skrevet 20. april 2009 Hehe nei deg kan jeg ikke huske. Har ikke spilt Warrock på et par år Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Les hvorfor du får feil Karl Johan 12 Oslo 1234 Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Arne Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Noen som bestilte noe på 1. april forresten? Jeg bestilte 10000bc, zodiac, hanibal rising (alle disse tre var på dvd) og prince of persia (x360). Til sammen kom dette på 170 kr, kanskje det samme som bare hanibal ville kostet heme i Norge! Lenke til kommentar
Atald Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Hoho, da var en del pre-orders i boks. Gran Torino £17.99 Sex Drive £15.99 Terminator 2: Skynet Edition Steel Tin £17.99 Fargo £14.99 The Wrestler (w/Play.com Exclusive Artcards) £16.99 Alle på Blu-ray, og det uten at jeg har noe å spille de av på enda. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 21. april 2009 Forfatter Del Skrevet 21. april 2009 Slike poster skal tas i "Hva var siste filme du kjøpte"-tråden. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Bestile som sagt i går kveld, og nå er en av filmene sendt alt. Det var kjapt! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Ja, dem er veldig raske på og sende ut, har sendt på både søndager og vanlige dager Men etter det kan det ta sin tid med posten. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Noen som bestilte noe på 1. april forresten? Jeg bestilte 10000bc, zodiac, hanibal rising (alle disse tre var på dvd) og prince of persia (x360). Til sammen kom dette på 170 kr, kanskje det samme som bare hanibal ville kostet heme i Norge! Sikra meg 10 000 BC til £1.99 ja Har ikke sett den, har hørt mye dritt om den, men koster den bare 20 kr så skal den faen meg i samlinga uansett. Har gode erfaringer med play, har etterhvert bestilt mye derfra. Som folk her tidligere har påpekt, de kan være latterlig billige, men samtidig latterlig treige. Men dette er nok ikke bare play sin feil. De er som oftest raske til å sende ut varer, så mye ligger nok i resten av veien fram til Norge også, hvor det ofte tar litt for lang tid (1-2 uker). Men når det er så billig så tåler jeg å vente. Vet også at mange klager på skadede varer som følge av dårlig innpakning. Selv har jeg erfart veldig lite av dette, og hvertfall med enkle dvd-cover så går det stort sett bra. Litt større forsendelser kan nok være litt verre. Fikk 7-disc-utgaven av The Fly i dag, og der var plastesken noe skadet og en disc lå løs. Men jeg kan leve med det. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 22. april 2009 Forfatter Del Skrevet 22. april 2009 Ja det er synd med skadede dvd'e, og spesielt med fine samlebokser, men det skjer såpass sjeldent at jeg kan leve med det. Forresten. Det dukker stadig opp en del tråder og poster i filmprar etc om og rundt Play.com, så jeg tror ikke at mange nok vet om denne tråden. Kanskje det hadde vært en idè om å ha den som sticky på butikkefaring forumet? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Kunne vært en idé det kanskje. Jeg visste hvertfall ikke om denne tråden før i dag. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Ja det er synd med skadede dvd'e, og spesielt med fine samlebokser, men det skjer såpass sjeldent at jeg kan leve med det. Heldiggris! Hver gang jeg har bestilt filmer på play ligger alltid èn dvd løst i coveret Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Har hendt noen ganger det ja med at dvden ligger og flyr rundt inni der. Men sjeldent. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Joda, det kan skje, men ikke hver gang. Det som ofte skjer med meg, er at papp-pakningen er ødelagt/limen er ødelagt. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Er denne boksen den samme som denne? Står at det er norsk tekst på den. På sesong 2 derimot står det ingen undertekster. Om det er den samme, sparer man 90 kroner på å kjøpe fra play Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 23. april 2009 Forfatter Del Skrevet 23. april 2009 Det ser ut til å være samme boksa ja. Slika spørsmål skal dog tas i denne tråden. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Hmm. Bestilte 6 filmer. Alle ble sendt på likt, og 5 av de fikk jeg på onsdag. Den siste har enda ikke kommet. Får håpe den kommer til mandag Lenke til kommentar
Arne Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Har dere noen gang bedt play.com om å skrive verdien på pakken til under den faktiske verdien, slik at man slipper å betale moms og fortollingsavgift? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Er folk som har spurt, men dem gjør det ikkje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå