Gå til innhold

Play.com - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som bestilte noe på 1. april forresten? Jeg bestilte 10000bc, zodiac, hanibal rising (alle disse tre var på dvd) og prince of persia (x360).

Til sammen kom dette på 170 kr, kanskje det samme som bare hanibal ville kostet heme i Norge! :)

Lenke til kommentar

Hoho, da var en del pre-orders i boks. :)

Gran Torino £17.99

Sex Drive £15.99

Terminator 2: Skynet Edition Steel Tin £17.99

Fargo £14.99

The Wrestler (w/Play.com Exclusive Artcards) £16.99

Alle på Blu-ray, og det uten at jeg har noe å spille de av på enda.

Lenke til kommentar
Noen som bestilte noe på 1. april forresten? Jeg bestilte 10000bc, zodiac, hanibal rising (alle disse tre var på dvd) og prince of persia (x360).

Til sammen kom dette på 170 kr, kanskje det samme som bare hanibal ville kostet heme i Norge! :)

Sikra meg 10 000 BC til £1.99 ja :) Har ikke sett den, har hørt mye dritt om den, men koster den bare 20 kr så skal den faen meg i samlinga uansett. :D

Har gode erfaringer med play, har etterhvert bestilt mye derfra. Som folk her tidligere har påpekt, de kan være latterlig billige, men samtidig latterlig treige. Men dette er nok ikke bare play sin feil. De er som oftest raske til å sende ut varer, så mye ligger nok i resten av veien fram til Norge også, hvor det ofte tar litt for lang tid (1-2 uker). Men når det er så billig så tåler jeg å vente.

Vet også at mange klager på skadede varer som følge av dårlig innpakning. Selv har jeg erfart veldig lite av dette, og hvertfall med enkle dvd-cover så går det stort sett bra. Litt større forsendelser kan nok være litt verre. Fikk 7-disc-utgaven av The Fly i dag, og der var plastesken noe skadet og en disc lå løs. Men jeg kan leve med det.

Lenke til kommentar

Ja det er synd med skadede dvd'e, og spesielt med fine samlebokser, men det skjer såpass sjeldent at jeg kan leve med det.

Forresten. Det dukker stadig opp en del tråder og poster i filmprar etc om og rundt Play.com, så jeg tror ikke at mange nok vet om denne tråden. Kanskje det hadde vært en idè om å ha den som sticky på butikkefaring forumet?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...