Kontorstol Skrevet 22. august 2012 Forfatter Del Skrevet 22. august 2012 Jeg savner den tiden da det dukket opp en film per dag i en måned pga. at Play.com var så billig. Dumt de har ødelagt en del for seg selv. Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Jeg har nå fått brev fra posten angående de 14 utestående filmene jeg har bestilt via Play.com. Sendingen må fortolles. Dersom jeg oppgir den totale summen for alle 14 filmene må jeg betale moms. De 2 andre filmene jeg bestilte samtidig er kommet frem og var sendt hver separat. Dersom Play.com har sendt disse filmene i en forsendelse per film skal det da være nødvendig for meg å fortolle filmene? Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 (endret) Jeg har nå fått brev fra posten angående de 14 utestående filmene jeg har bestilt via Play.com. Sendingen må fortolles. Dersom jeg oppgir den totale summen for alle 14 filmene må jeg betale moms. De 2 andre filmene jeg bestilte samtidig er kommet frem og var sendt hver separat. Dersom Play.com har sendt disse filmene i en forsendelse per film skal det da være nødvendig for meg å fortolle filmene? Syns jeg har lest noen rykter om at de avogtil har sendt flere filmer i samme pakke. Ikke sikker hvor jeg leste det, så kilde er det lite med. Håper det ordner seg for deg. Be dem spesifisere hvilken pakke de har stoppet. Play er ikke like morsomt som det engang var. I gode gamle dager gikk det nesten aldri en uke uten en bluray i postkassa, nå har jeg bestilt én film siden jul... Endret 23. august 2012 av newman221 Lenke til kommentar
Manx Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Jeg har nå fått brev fra posten angående de 14 utestående filmene jeg har bestilt via Play.com. Sendingen må fortolles. Dersom jeg oppgir den totale summen for alle 14 filmene må jeg betale moms. De 2 andre filmene jeg bestilte samtidig er kommet frem og var sendt hver separat. Dersom Play.com har sendt disse filmene i en forsendelse per film skal det da være nødvendig for meg å fortolle filmene? I følge min bror som ffremdeles har brukt play nå og da, så skjedde det samme med han for ikke mange dagene siden. Han sendte en mail og klagde og fikk beskjed om at de nå skulle være mer miljøvennlige og alle pakker som blir sendt/går ut samme dag vil bli pakket sammen. Så de 14 filmene er helt sikker i en eske og eneste muligheten du har for å få den ut av posten er å oppgi totalsummen på de 14 filmene. Personlig så har jeg ikke brukt play.com på flere år, men en såpass stor endring burde de ha gitt informasjon om på forsiden sin. Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 (endret) Jeg har nå fått brev fra posten angående de 14 utestående filmene jeg har bestilt via Play.com. Sendingen må fortolles. Dersom jeg oppgir den totale summen for alle 14 filmene må jeg betale moms. De 2 andre filmene jeg bestilte samtidig er kommet frem og var sendt hver separat. Dersom Play.com har sendt disse filmene i en forsendelse per film skal det da være nødvendig for meg å fortolle filmene? Syns jeg har lest noen rykter om at de avogtil har sendt flere filmer i samme pakke. Ikke sikker hvor jeg leste det, så kilde er det lite med. Håper det ordner seg for deg. Be dem spesifisere hvilken pakke de har stoppet. Play er ikke like morsomt som det engang var. I gode gamle dager gikk det nesten aldri en uke uten en bluray i postkassa, nå har jeg bestilt én film siden jul... Posten sa til meg at alle 14 filmene ble sendt i én forsendelse. Dette medfører at jeg må betale moms av totalbeløpet. Det er siste gang jeg kommer til å kjøpe så mange filmer samtidig fra Play.com Nå ble jeg forbanna på Play.com... Denne fortollingen vil koste meg 245kr i fortollingsgebyr og 318kr i moms. Kunne fått meg mange flere filmer for denne kostnaden. Endret 24. august 2012 av DJViking 1 Lenke til kommentar
Arne M Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Jeg har også begymt å få fler filmer i vær forsendelse. Har sendt dem forspørsel om dette er ny rutine. Men som vanlig svarer de ikke. De sender bare en slags automatisk svar hvor de viser til FAQ. Har oppdaget nå at priser på flere filmer og CDèr er forskjellige på første siden og den siden som kommer opp når du trykker på buy. Er dette forsøk på svindel tro. Hvis man ikke følger med risikerer man å betale mer enn det som står oppgitt som pris. Support er nok ikke noe de har mer. Er meget skuffet etter å ha handlet her i mange år. Tror dette firmaet har mistet sin troverdighet. Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 (endret) Jeg bestilte 2 sesonger av en TVSerie gjennom Play.com Den første sesongen ble kjøpt fra zoverstocks med sendedato 28/08 Den andre sesongen ble kjøpt fra YouwantitWegotit med sendedato 27/08 Den første har jeg fått i forrige uke, mens den andre venter jeg fortsatt på. Noe må ha gått galt. Hva kan jeg gjøre? Kontakte Posten eller YouwantitWegotit? Som regel så er zoverstocks ganske pålitelig. Jeg har kjøpt mange filmer gjennom dem, men dette er første gang jeg har bestilt fra YouwantitWegotit. Det skal ikke gå 3 uker for å motta en enkel DVD fra England... Endret 16. september 2014 av DJViking Lenke til kommentar
-KooPa Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Hvis du har sporingsnummer, kan du kontakte posten, ellers får de ikke gjort noe. Youwantitwegotit er første jeg ville kontaktet, får du ikke svar på 2 døgn, ville jeg kontaktet play.com, som du faktisk har kjøpt gjennom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå