Gå til innhold

Play.com - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Er det noen som har fått til å betale i pund (og ikke euro) i de siste dagene? Gikk greit å betale med pund på onsdag, men etter dette har det ikke fungert. Har testet ved å "prøve" å kjøpe onsdagens vare igjen, men nå går det ikke an å betale med pund. Veldig rart.

Og du kjøper en vare fra Play, ikke PlayTrade?

Lenke til kommentar

Var en på et annet forum som spørte play.com om akkurat dette og fikk dette svaret

Dear xxxxxx,

 

Thank you for your email.

 

We would like to inform you that there are recent changes made on our system as well as on the website and one of them is from now on Norwegian customers will only be able to purchase items in Euros.

 

Please accept our sincerest apologies for any incovenience this matter has caused you and thank you for your patience and valued custom.

 

Kind Regards,

 

Customer Support Team

Play.com

 

Da har de i alle fall mistet meg som kunde. Uansett så handler jeg som regel på amazon som er mye bedre, så kommer ikke til å felle noen tårer akkurat.

Lenke til kommentar

Noen som har prøvd å bestille filmer fra Play.com idag? Jeg prøvde, men fikk ikke lov å sjekke ut handlevogna fordi den var i £. Har fra før 140 bestillinger derifra, alle i pund, men nå plutselig får jeg ikke lov lenger... Ny policy fra dem?

Isåfall er det litt drittsekkaktig, for filmen jeg tenkte på var Platoon på bluray. £7,49 eller €10.49, som gir en pris på hhv. 67kr og 79kr. Det er en forskjell på over 15%, noe jeg ikke liker.

 

Noen som har hørt om denne endringen er offisiell, eller om det bare er teknisk trøbbel et sted?

(håper dette var riktig sted å poste, virket som mye snikksnakk her).

 

Og en liten PM hadde vært supert, så eventuelle svar ikke forsvinner i mengden :)

Lenke til kommentar

Og en liten PM hadde vært supert, så eventuelle svar ikke forsvinner i mengden :)

Det er mye bedre at slikt tar i tråden, slik at andre også kan se svaret. Det kan godt hende at andre også har samme problem som deg, og da slipper man å stille spørsmålet flere ganger og man kan også da kunne finne svaret i gjennom søket vårt.

 

Du får også et varsel om noen siterer deg, noe som det er stor sjangs for om de skal svare deg.

 

Har forresten flyttet dette innlegget fra hardwarekafeen og hit, da den ikke hørte hjemme der i det hele tatt. Reaksjoner på moderering tas som vanlig på PM og ikke i tråden.

 

wtfux....

irc.wtfux.org? harhar.gif

Endret av Occi
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fikk den samme beskjeden jeg også idag.

Makan til drittsekker. Sendte dem en sint mail, tviler på at de bryr seg.

 

Da er det bare å finne andre nettbutikker da. Zavvi.com fungerer. De har ganske gode priser på filmer, ligger omtrent på samme nivå som play.com. Etter hva jeg har sett kjører de ikke samme varer på tilbud, sånn sett var det kjekt å ha begge to. Eneste ulempen er at de har £0.99 i porto.

 

Hmmmm, andre gode forslag til nettbutikker for kjøp av bluray?

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Er det ikke lenger mulig å bestille filmer fra Play.com? Jeg får følgende melding på alle Blu-ray som jeg prøver å kjøpe: "This item can only be delivered to a UK address."

 

Edit: Dersom jeg endret fra UK til EU (fra £ til €) så kunne jeg få de bestilt, men det kostet da omtrent 100kr mer for det hele.

 

 

Edit: Fant en diskusjon angående dette, men siden vi har en tråd om Play.com ville jeg unngå mer fragmentering:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=635608&st=0

Endret av DJViking
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg begynner å bli ganske utålmodig for min forsendelse fra Play.com Av 16 filmer jeg bestilte har jeg kun fått 2 stk. Det som er merkelig er at de 14stk som mangler ble sendt dagen før de andre jeg har fått. Det har gått 2 uker siden de sendte disse filmene. Bør jeg smøre meg med litt ekstra tålmodighet eller kanskje undersøke med Play/Tollen/Posten?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...