Gå til innhold

Play.com - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner.

Etter å ha ventet 3 uker på en pakke fra play.com (- normalt tok det 5-10 dager -) kontaktet jeg kundeservice og klagde min nød. No problemo, svarte de. Vi sender en ny en. 8-10 dager senere kom pakken, og jeg var happy igjen. Men uken etter kom det nok en pakke - med identisk innhold ... (En BluRay-film.)

 

Jeg kunne jo bare ha beholdt den og gitt den bort til noen ... men jeg syntes egentlig at Play hadde oppført seg så realt mot meg at jeg kontaktet kundeservice og sa det som det var. No problemo, svarte de. Keep it.

Du mister jo litt lysten til å prøve å lure slike folk ...

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Jeg venter fortsatt på svar etter at jeg sendte "Missing Item Claim Form" til play.com. Jeg regner med at jeg skal benytte meg av den e-mail adressen som står på skjemaet som jeg skal benytte meg. Kom forresten på at det var to filmer jeg fortsatt mangler etter jeg så på ordre historikken. Så håper jeg får svar snart!

Lenke til kommentar

Hva vil prisen sånn ca. ende opp om jeg kjøper Two and a half men season 1-8 fra play.com for 50 £? Med tanke på frakt og toll osv.

 

Og hva er forskjellen på disse?:

http://www.play.com/...e28{Blu-ray}%2b

http://www.play.com/...e28{Blu-ray}%2b

 

Ser jo at det er extended version, men det var jo en sinnssyk forskjell i prisen?

£50 +25% + 100 kr = ca 670 kr

 

LOTR:

Den ene har 6 disker, og den andre har 15... Er nok "litt" mer ekstramateriale på den andre selv om jeg ikke vet helt hva som er på den. Jeg ser også at den med flest disker har filmen fordelt over to disker, i likhet med DVD-utgaven. Bonusmaterialet er riktignok på vanlige DVD-er og ikke BD. (6 BD, 9 DVD) Så det er nok med på det latterlige høye tallet.

Endret av Benjamin
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...