nebrewfoz Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Jeg må jo si at det er litt rart hvis systemet kan bli utnyttet så lett... Det kan jo hende du fort kommer på "svartelista" og bare får lov til å bestille mot oppkrav eller noe sånt ... Ellers så er det vel som overalt ellers; ærlige folk betaler for det tyvene stjeler. Lenke til kommentar
Alpha Centauri Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Skjønner. Har forresten bestilt Uncharted 2 til PS3 og The Matrix Ultimate Collection derfra. Har alle matrix filmene (hver for seg), men måtte bare kjøpe hele pakka når jeg så den. Spesielt når det var så billig. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Skjønner. Etter å ha ventet 3 uker på en pakke fra play.com (- normalt tok det 5-10 dager -) kontaktet jeg kundeservice og klagde min nød. No problemo, svarte de. Vi sender en ny en. 8-10 dager senere kom pakken, og jeg var happy igjen. Men uken etter kom det nok en pakke - med identisk innhold ... (En BluRay-film.) Jeg kunne jo bare ha beholdt den og gitt den bort til noen ... men jeg syntes egentlig at Play hadde oppført seg så realt mot meg at jeg kontaktet kundeservice og sa det som det var. No problemo, svarte de. Keep it. Du mister jo litt lysten til å prøve å lure slike folk ... 6 Lenke til kommentar
Doctor Mowinckel Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Arg. Jeg begynner å bli lei av å vente på mine to awesome t skjorter. Det har tatt omtrentlig 20 dager nå, kan jeg ta kontakt med kundeservice og spørre hvor det har blitt av pakkene mine (De er bestilt i min fars navn)? Lenke til kommentar
Alpha Centauri Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Fikk Uncharted 2 i dag. Tok 6 dager; ikke dårlig. Lenke til kommentar
Alpha Centauri Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Fikk The Ultimate Matrix Collection i dag. Blir marathon i morgen Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Jeg venter fortsatt på svar etter at jeg sendte "Missing Item Claim Form" til play.com. Jeg regner med at jeg skal benytte meg av den e-mail adressen som står på skjemaet som jeg skal benytte meg. Kom forresten på at det var to filmer jeg fortsatt mangler etter jeg så på ordre historikken. Så håper jeg får svar snart! Lenke til kommentar
Klinghoffer Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 (endret) Hva vil prisen sånn ca. ende opp om jeg kjøper Two and a half men season 1-8 fra play.com for 50 £? Med tanke på frakt og toll osv. Og hva er forskjellen på disse?: http://www.play.com/DVD/Blu-ray/4-/9351275/The-Lord-Of-The-Rings-Trilogy-Box-Set/Product.html?searchtype=BLU&searchsource=0&searchstring=lord+of+the+rings&urlrefer=search&strefer=BLU&searchfilters=s{lord+of+the+rings}%2bc{57}%2bae28{Blu-ray}%2b http://www.play.com/DVD/Blu-ray/4-/19102858/The-Lord-Of-The-Rings-Trilogy-Extended-Edition-Box-Set/Product.html?searchtype=BLU&searchsource=0&searchstring=lord+of+the+rings&urlrefer=search&strefer=BLU&searchfilters=s{lord+of+the+rings}%2bc{57}%2bae28{Blu-ray}%2b Ser jo at det er extended version, men det var jo en sinnssyk forskjell i prisen? Endret 13. august 2011 av Klinghoffer Lenke til kommentar
Manx Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Og hva er forskjellen på disse?: http://www.play.com/DVD/Blu-ray/4-/9351275/The-Lord-Of-The-Rings-Trilogy-Box-Set/Product.html?searchtype=BLU&searchsource=0&searchstring=lord+of+the+rings&urlrefer=search&strefer=BLU&searchfilters=s{lord+of+the+rings}%2bc{57}%2bae28{Blu-ray}%2b http://www.play.com/DVD/Blu-ray/4-/19102858/The-Lord-Of-The-Rings-Trilogy-Extended-Edition-Box-Set/Product.html?searchtype=BLU&searchsource=0&searchstring=lord+of+the+rings&urlrefer=search&strefer=BLU&searchfilters=s{lord+of+the+rings}%2bc{57}%2bae28{Blu-ray}%2b Ser jo at det er extended version, men det var jo en sinnssyk forskjell i prisen? Antall disker som følger med. Den første er en 6 disk utgave, mens den andre er en 15 disk utgave. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Hva vil prisen sånn ca. ende opp om jeg kjøper Two and a half men season 1-8 fra play.com for 50 £? Med tanke på frakt og toll osv. http://tux.aftenposten.no/calcFrame/start.htm?id=10 Altså rundt 700,- ferdig. Frakta hjå play er gratis. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Den kalkulatoren stemmer ikke... tastet inn 1001 og da skal det riktige være 1478,25, mens kalkulatoren sa 1331.25. Er ikke 1478,25 mest riktig ? Lenke til kommentar
thadon Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Kan stemme det. Ser ikkje ut som kalkulatoren gjer om forenkla tollbehandlingsgebyr til ordinært tollbehandlingsgebyr ved varer over 1000,- Men for varer under 1000,- så skal vel kalkulatoren fungere. Lenke til kommentar
Benjamin Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 (endret) Hva vil prisen sånn ca. ende opp om jeg kjøper Two and a half men season 1-8 fra play.com for 50 £? Med tanke på frakt og toll osv. Og hva er forskjellen på disse?: http://www.play.com/...e28{Blu-ray}%2b http://www.play.com/...e28{Blu-ray}%2b Ser jo at det er extended version, men det var jo en sinnssyk forskjell i prisen? £50 +25% + 100 kr = ca 670 kr LOTR: Den ene har 6 disker, og den andre har 15... Er nok "litt" mer ekstramateriale på den andre selv om jeg ikke vet helt hva som er på den. Jeg ser også at den med flest disker har filmen fordelt over to disker, i likhet med DVD-utgaven. Bonusmaterialet er riktignok på vanlige DVD-er og ikke BD. (6 BD, 9 DVD) Så det er nok med på det latterlige høye tallet. Endret 13. august 2011 av Benjamin Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 14. august 2011 Forfatter Del Skrevet 14. august 2011 15 disk utgaven koster 579 hos CDON. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Har vurdert å kjøpe sesong 1-6 av House M.D. av play.com, og lurer på, hvordan er det med toll på DVD? Er ikke det gratis uansett? Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Ikke toll men moms. Det gjelder over 200,- Da er det 25%. Hvis verdien er over 200,- men under 1000,- er det et gebyr på kroner 117,- Er verdien over 1000,- er gebyret på 227,- 2 Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Hmm, alright så hvis jeg forhåndsbestiller Assassins Creed fra Play til 228 kroner vil jeg måtte betale et gebyr på 117kr pluss MVA? Enda det står på importkalkulatoren til Toll at CD/DVD er tollfritt? I så fall, hva betyr det egentlig at det er tollfritt? Ikke tullfritt i alle fall Lenke til kommentar
Manx Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Det er tollfritt, men ikke mva fritt. To forskjellige ting. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Men det kommer et gebyr for å ta betalt for MVA i tillegg? Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Ja, forenklet fortolling. Det er posten som skal ha 117,- for å legge legge på moms... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå