Gå til innhold

Play.com - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Zavvi.com er en side som ligner utrolig på Play. Om du finner gadgetet du leter etter der aner jeg derimot ikke..

 

Zavvi er en god side. og av og til billigere enn Play. Men siden den har vært nede en stund er det begrenset med hva de har. Men de sender Gadgets der ifra (:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Gadgets får man fra hong kong land!

Men Amazon var overraskende hurtige til å sende. Et spill ble sendt 27.06 og ble mottatt 01.07

 

 

Kjøte meg to t skjorter fra Play.

 

En Captain America t skjorte og en Cookie Monster t skjorte han derre som var med i sesamstasjon :-) Gleder meg til å få pakkene

Den cookiemonster t-skjorta har jeg! Kjøpte også fra Play. Den er sinnsykt kul, og utrolig bra kvalitet! :D

Endret av TMB
Lenke til kommentar

Kan me nordmenn berre kaupe i Euro no eller? Får ein feilmelding når eg loggar inn og skal velje leveringsadresse.

 

 

 

There is a problem with your chosen delivery address.

Please review this page before continuing.

 

 

Why do I need to review the delivery address?

  • Items priced in pounds can only be delivered to UK addresses.
  • Items priced in euros can only be delivered to European addresses outside the U

Lenke til kommentar

Det er noen ting som bare vises med euro, og noen som vises med bare pund, men mesteparten vises med begge deler. Og da kan du velge hva du vil betale med. ( Om jeg har forstått det riktig )

Sånn har det vore, men som sagt så får eg ein feilmelding når eg leggjer produktet i handlekorga og logger inn får eg feilmeldinga som står like ovenfor. Stusser på denne

 

Items priced in pounds can only be delivered to UK addresses.

 

Ein kunne velje før om ein ville betale i pind eller euro, men ser ut som dei har endra litt på det. Noko som er synd, alle produkta blir merkant dyrare. Om det faktisk er slik vil eg ikkje handle hjå play.com mer.

Lenke til kommentar

Har ikke fått en blu-ray film fra play.com som ble sendt 3/7 og det har godt mer enn 21 dager siden så jeg klikket meg inn på "I have not received my Play.com order" og fulgt instruksene der. Vil at de skal sende filmen på nytt men hvordan vet jeg at de har gjort noe med det eller om det kommer til å gjøre det. Er 3-4 dager siden jeg gjorde det.

Lenke til kommentar

Et lite spørsmål. (Jeg vet at dette er umoralsk.) Si at du kjøper en varer fra play.com som du mottar innen 21 dager. Siden det ikke er noe sporingsnummer, og de sender pakka rett i postkassa, så er det vel ingen måte for dem å se om du har motatt pakka eller ikke? Er det da mulig å si at du ikke har motatt varen, og bli tilsendt en ny (slik at du får to av samme vare)?

Lenke til kommentar

Et lite spørsmål. (Jeg vet at dette er umoralsk.) Si at du kjøper en varer fra play.com som du mottar innen 21 dager. Siden det ikke er noe sporingsnummer, og de sender pakka rett i postkassa, så er det vel ingen måte for dem å se om du har motatt pakka eller ikke? Er det da mulig å si at du ikke har motatt varen, og bli tilsendt en ny (slik at du får to av samme vare)?

 

Ja :mad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...