Gå til innhold

Play.com - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Noen andre som har problemer med søkefunksjonen på play.com? Når jeg søker på noe får jeg beskjed om å logge inn. Deretter kommer jeg på outstanding orders. Dette skjer uansett hva jeg søker på. Bruker opera hvis det har noe å si.

Trykk på SØK i stedet for å trykke enter, så funker det nok. :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet-XHLacM

Jeg fikk en mail fra Play.com at de en film er sendt til pakking - en film som jeg allerede har fått. Det ligger heller ingen ekstra film under outstanding orders. På nettbanken min så er det betalt penger til Play.com (VISA). Kan dette være betaling for en tidligere film som jeg har fått?

Lenke til kommentar

Lurte på noe ang. play. Surfet på siden deres når de hadde salg på ps3 spill og kom over at de hadde inn Resident Evil 5: Limited steelbook utgaven på ps3 til 14.99 pund. Da jeg bestilte så hadde de den på lager, men etter noe dager så så jeg at den hadde status som awaiting stock og at de hadde trekt meg for 14.99 pund. Så søkte jeg opp RE5 og la merket til at de har den, bare at den selges fra privat personer. Så hvorfor har de trekt meg når de ikke har den inne på lager og kanskje ikke får den inn igjen siden den kanskje er utgått?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har du sjekka på "Order history" og "Outstanding orders"? Der vil de stå hvilken status pakka de har, og det kan jo godt hende at du fikk en av de siste eksemplarene. Hvis den ikke er sendt eller sendt til pakking, skal det gå an å avbryte ordren, usikker på når de trekker penger fra konto, men hvis du fortsatt kan avbryte ordren så vil de nok refundere det (med muligheter for kursvariasjoner). Hvis ikke kommer den nok i posten om ikke så lenge.

 

Edit: Så av datoen nå at posten var gammel, så regner med at det har ordna seg nå...

Endret av Benjamin
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hadde tenkt å bestille noen serier derfra, men lurer litt på hvilken kurs jeg skal bruke? Ser at det blir 113kr om jeg velger pund og 133kr om jeg velger euro. Er vel ikke slik at jeg må velge en bestemt? Velger selvfølgelig pund om det ikke er det. Og er det som selges der nytt? Ser det står "Also available New & Used from £13.84".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...