Kontorstol Skrevet 29. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2010 Har jeg aldri opplevd før. Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Hvertfall det som sto i mailen jeg fikk. Kanskje det har tatt lang tid for dem å få brevet jeg sendt.. Får vente en eller to uker til før jeg sender ennå en mail. Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Er det sånn at God Of War: Collection ikke er ute i England, men i Norge/Sverige? Ser jeg kan kjøpe det på CDON.com og der står 16.12.2009 som release date, mens på play.com står det 30.4.2010 Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Da fikk jeg mail om at Grand Theft Auto: Episodes From Liberty City (includes The Lost And Damned & The Ballad Of Gay Tony) er sent nå =) Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Svarte! Har ventet på at det spillet skulle slippes sånn at jeg kunne få det men nå blir det jo forsinket pga flystopp=( Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Noen andre som har problemer med søkefunksjonen på play.com? Når jeg søker på noe får jeg beskjed om å logge inn. Deretter kommer jeg på outstanding orders. Dette skjer uansett hva jeg søker på. Bruker opera hvis det har noe å si. Trykk på SØK i stedet for å trykke enter, så funker det nok. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Jeg fikk en mail fra Play.com at de en film er sendt til pakking - en film som jeg allerede har fått. Det ligger heller ingen ekstra film under outstanding orders. På nettbanken min så er det betalt penger til Play.com (VISA). Kan dette være betaling for en tidligere film som jeg har fått? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 27. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2010 Sannsynligvis en feil i systemet. Bare rapporter det og så kan det hende du får tilbake pengene uten å måtte sende innigjen filmen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Har letet en stund etter en fungerende mail-adresse til support, uten resultat. Har du noen anbefalinger? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 28. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2010 Prøvd den i førstepost? Har fått bekreftet før at den skal fungere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 "Delivery to the following recipient failed permanently: [email protected]" Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 28. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2010 Liten skriveleif i adressen, skal være customer, ikke costumer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Pokker heller. Det var rett og slett flaut. En fadese for en opplyst mann som meg. Editer posten din og la dette bli mellom oss to. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 1. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2010 Hehe, sånt skjer Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Pokker heller. Det var rett og slett flaut. En fadese for en opplyst mann som meg. Editer posten din og la dette bli mellom oss to. Folk som har observert også vettu Så skal nok bli vanskelig å få dette ut av forumet, haha, neida bare tuller jeg:) Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Lurte på noe ang. play. Surfet på siden deres når de hadde salg på ps3 spill og kom over at de hadde inn Resident Evil 5: Limited steelbook utgaven på ps3 til 14.99 pund. Da jeg bestilte så hadde de den på lager, men etter noe dager så så jeg at den hadde status som awaiting stock og at de hadde trekt meg for 14.99 pund. Så søkte jeg opp RE5 og la merket til at de har den, bare at den selges fra privat personer. Så hvorfor har de trekt meg når de ikke har den inne på lager og kanskje ikke får den inn igjen siden den kanskje er utgått? Lenke til kommentar
Benjamin Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 (endret) Har du sjekka på "Order history" og "Outstanding orders"? Der vil de stå hvilken status pakka de har, og det kan jo godt hende at du fikk en av de siste eksemplarene. Hvis den ikke er sendt eller sendt til pakking, skal det gå an å avbryte ordren, usikker på når de trekker penger fra konto, men hvis du fortsatt kan avbryte ordren så vil de nok refundere det (med muligheter for kursvariasjoner). Hvis ikke kommer den nok i posten om ikke så lenge. Edit: Så av datoen nå at posten var gammel, så regner med at det har ordna seg nå... Endret 27. juni 2010 av Benjamin Lenke til kommentar
propers404 Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Hadde tenkt å bestille noen serier derfra, men lurer litt på hvilken kurs jeg skal bruke? Ser at det blir 113kr om jeg velger pund og 133kr om jeg velger euro. Er vel ikke slik at jeg må velge en bestemt? Velger selvfølgelig pund om det ikke er det. Og er det som selges der nytt? Ser det står "Also available New & Used from £13.84". Lenke til kommentar
thadon Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Du kan velge å betale alt i pund. Det du kjøper fra play.com sin butikk er helt nytt, MEN det finnes også andre selskaper\privatpersoner som selger via noe som heter PlayTrade, der selger de både nye og brukte produkter. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 (endret) Skjønner ikke hvorfor de skriver i ToS at du må endre til EUR for å få sendt det ut av UK, mens det er fullt mulig å bestille i GBP Endret 7. august 2010 av Subject Delta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå