Gå til innhold

Play.com - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei. Har fått ett spill som coveret var knekt i midten på. Der cd.en festes.

 

Skrev mail til Play og da sa de at jeg sulle returene den. Noen andre som har sendt pakker tilbake til Play.com?

Hvilken fraktmåte skal man bruke?

 

Hvordan skal man pakke den?

 

Sendte den tilbake i samme pakning som play bruker. Sendte den som rekommandert brev og det kostet 120,-!

 

Fikk mail om at pengene fra spillet og frakten var overført...

Lenke til kommentar

Hei. Har fått ett spill som coveret var knekt i midten på. Der cd.en festes.

 

Skrev mail til Play og da sa de at jeg sulle returene den. Noen andre som har sendt pakker tilbake til Play.com?

Hvilken fraktmåte skal man bruke?

 

Hvordan skal man pakke den?

 

Sendte den tilbake i samme pakning som play bruker. Sendte den som rekommandert brev og det kostet 120,-!

 

Fikk mail om at pengene fra spillet og frakten var overført...

What :ohmy: sendte tilbake en genser og det kostet 41 kr

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det tar sin tid, men når pakken kommer er man veldig fornøyd (med mindre tollvesenet har vært ute på fantestreker).

 

Jeg holdt forøvrig støtteinnlegg for å heve tollgrensa til 10.000 kroner på FpUs landsmøte forrige helg. Det var smått uenighet før, men etter mitt innlegg gikk vi til votering. 138 for, 1 i mot. Resolusjonen vedtatt med soleklart flertall :thumbup:

 

PS: Om noen lurer på hva det betyr så betyr det veldig forenklet følgende: FpU sender inn et forslag til FrP om å fremme denne saken på Stortinget og forsøke en votering der.

Endret av JanFr
Lenke til kommentar

Det tar sin tid, men når pakken kommer er man veldig fornøyd (med mindre tollvesenet har vært ute på fantestreker).

 

Jeg holdt forøvrig støtteinnlegg for å heve tollgrensa til 10.000 kroner på FpUs landsmøte forrige helg. Det var smått uenighet før, men etter mitt innlegg gikk vi til votering. 138 for, 1 i mot. Resolusjonen vedtatt med soleklart flertall :thumbup:

 

PS: Om noen lurer på hva det betyr så betyr det veldig forenklet følgende: FpU sender inn et forslag til FrP om å fremme denne saken på Stortinget og forsøke en votering der.

Fantastisk! Bare å vente da:)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Håper at tollgrensa heves, men på en annen side så tror jeg det vil slå så hardt tilbake på meg økonomisk at jeg tror det er greit at den er så lav som den er. :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...