Cryflopp Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 jeg hadde ikke hatt giddi til å stresse med å klage og sende retur på noe som koster under 200 kr som ble kjøpt på play.com Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Noen andre som har problemer med søkefunksjonen på play.com? Når jeg søker på noe får jeg beskjed om å logge inn. Deretter kommer jeg på outstanding orders. Dette skjer uansett hva jeg søker på. Bruker opera hvis det har noe å si. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 6. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2010 Søk fungerer her (Firefox). Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Fungerer også på Google Chrome og Explorer 8 Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Er det mulig å betale via paypal på play.com? :-) Lenke til kommentar
TMB Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Er det mulig å betale via paypal på play.com? :-) Nei, desverre. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Driver å funderer litt på kjøp her, men lurer på om play kan sende sammlet? SIden jeg ksal ha flere ting som kommer over 200kriners grensa, så er det JÆVLIG kjipt om dem sender alle pakkene separat. Feks om jeg bestiller 5 sammlebokser til 300kr stk, så er det da 1500 for boksene, +25% moms + 5x99kr til posten for at dem toller dem. Og da går jo vinninga opp i spinninga :S Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 De sender pakkene hver for seg, alltid. Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 skal jeg ha ting i samlet pakke bestiller jeg fra amazon.co.uk Er ikke så store pirsforskjellene mellom de og play. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 På Amazon må man vel betale frakt? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 7. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2010 Ja, men om man skal bestille for 1500kr i en sending sparer man uansett en god del. Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Jævlig dårlig service! Har skrevet inn 3 forskjellige kreditt-/bank-kort og de godtar ingen av dem. Så legger jeg inn et fjerde og det blir godkjent, men jeg får ingen bekreftelse på epost. Så får jeg en mail om at jeg må ringe dem og jeg gjør det, selvom jeg ikke skjønner hva de mener i eposten. Men siden kontoen står på moren min må hun ringe. Hun vet ikke en gang hva problemet er og sånt, så hun ba meg ringe. Nå kommer hun ikke hjem før etter telefonsupporten har stengt i dag, og mandag og tirsdag ser jeg henne ikke mens telefonsupporten er oppe. Da får vi ikke gjort det før tidligst onsdag. Jeg forteller både at jeg er sønnen hennes og at det er mitt navn som står på "Delivery adress", men det godtar han ikke. Jeg spør så om han i det minste kan fortelle meg hva problemet er: "No, I can´t, it is not your account". Så sier jeg: "But I have the password for it, and it is registered on my mail. So, I can log into the account and have full control of it". Han gjentar seg selv: "It is not your account", "can I help you with something else, maybe?". "NO!" sier jeg sint. "BYE THEN!" sier han like sint. ELENDIG KUNDESERVICE! Lenke til kommentar
Musty Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 ring tilbake og si at du er din mor da.. de vet vel ikke om <random damenavn> er et guttenavn her i norge, og han kommer til å spørre deg et par spørsmål for å verifisere at du er din mor.. (merkelig setning det der..) Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Sett at dette var et kort du hadde stjålet...? Det er enkle regler slike selskap må forholde seg til for og hindre at forsikringsselskap må gjøre opp så mye kortsvindel. Så enkelt er det. Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 (endret) ring tilbake og si at du er din mor da.. de vet vel ikke om <random damenavn> er et guttenavn her i norge, og han kommer til å spørre deg et par spørsmål for å verifisere at du er din mor.. (merkelig setning det der..) Hva slags spørsmål? Men jeg tror han hører på stemmen min at jeg ikke er over 40 år. Sett at dette var et kort du hadde stjålet...? Det er enkle regler slike selskap må forholde seg til for og hindre at forsikringsselskap må gjøre opp så mye kortsvindel. Så enkelt er det. Ja, men hallo på do. Vi har jo samme etternavn og samme adresse, da kan han i det minste si hva problemet er! Endret 7. mars 2010 av JanFr Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Du må jo greie å tenke da, er ikke dårlig service bare fordi du er svett... Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 (endret) Hæ? Endret 7. mars 2010 av JanFr Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Er det ikke bare å åpne en profil i mor di sitt navn da? Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Det ordna seg, jeg ringte med en telefon til Play.com og en til mamma. Så sa mamma at det var greit for henne via den andre telefonen sånn at Play.com-duden hørte det. Det var bare det at de måtte ha en ekstra sikkerhetssjekk. De plukker ut noen tilfeldige bare. Det er for å unngå svindel. Pakken ble sendt i dag Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Det ordna seg, jeg ringte med en telefon til Play.com og en til mamma. Så sa mamma at det var greit for henne via den andre telefonen sånn at Play.com-duden hørte det. Det var bare det at de måtte ha en ekstra sikkerhetssjekk. De plukker ut noen tilfeldige bare. Det er for å unngå svindel. Pakken ble sendt i dag Bra det ordna seg da , skjønner at problemer ikke er noe gøy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå