Skogslik Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Ja er klar over det, men vill sende dem en mail da eg har noen spørsmål angående ny vare her. Kjøpte siste eksemplaret av den eg egentlig skulle ha og er tvilsomt dem får inn igjenn. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 23. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2010 Du kan prøve å ringe. Telefonservicen skal vistnok være veldig god. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 [email protected] Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Takker! Sender dem en mail i håp om at dem ordner opp greit. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Vel, jeg har rundt 130 stk. Av en eller merkelig grunn klarer play-ansatte å ødelgge dingsen i midten på cd-cover'ene utrolig ofte, og det er ikke noe som kan skje mens det fraktes... Du mener seriøst at Play-ansatte åpner forseglede DVDer og ødelegger dingsen i midten? Slapp av. Det har de ikke tid til. Her er det frakten som er årsaken! Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 (endret) Ikke dvd'er, men cd'er. Endret 23. februar 2010 av oldboy Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Når eg får cd'er så er dem ofte ødelagt i midten ja. Men er ikkje akuratt noe og klage på, slikt som skjer i postgangen. Men plater fra amazon.co.uk blir aldrig slik. Sikkert bedere pakking. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 23. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2010 Oppdaterte førstepost med ny epostadresse og nye kodetagger. Lenke til kommentar
Monday Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 (endret) Herre.. jeg prøver og spare penger til ny komfyr så kjører de en kampanje med 1000 forskjellige ting til bare 5£.. Dårlig gjort ass! lett satt meg tilbake 1 måned nå.. Endret 24. februar 2010 av Monday Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Ser ut til at play har lest mailen min! Dem har lagt ny cd i order listen min til £0.00 nå. Håper bare dem får den inn igjenn. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Hei. Har fått ett spill som coveret var knekt i midten på. Der cd.en festes. Skrev mail til Play og da sa de at jeg sulle returene den. Noen andre som har sendt pakker tilbake til Play.com? Hvilken fraktmåte skal man bruke? Hvordan skal man pakke den? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Er det virkelig verdt å sende det tilbake bare fordi coveret er litt ødelagt? Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 samme for meg men play mente at jeg skulle det. Irriterende at cd-en ligger å slenger også. Men betaler play portoen? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 6. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2010 Du får igjen portoen ja. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Hvilken måte skal jeg sende den som? Må jeg pakke den spesielt? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 6. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2010 Jeg brukte bare pakken som den kom i (reiv av klistermerket med min adresse på), og så skreiv jeg på adressen til play med sprittysj. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Ok. Skal jeg bare gå ned til Posten og si at jeg skal sende den til den adressen jeg skrev på? Skal jeg si at jeg skal ha sporingsnummer på den ogsÅ? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 6. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2010 Ja, og så betaler du porto der. Og nei du trenger ikke sporingsnr. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Ikke sporingsnummer? Dette skrev Play.com på mail. We request that you return the item to us in secure packaging using recorded delivery. If you are mailing from outside of the UK please use an equivalent insured service. Registrert levering, er ikke det sporingsnr.? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 6. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2010 Jeg brukte det ihvertfall ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå