Kontorstol Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2009 Dersom noen rapporterer at varen ikke er mottatt etter 21 dager, og de ikke kan spore varen frem til deg, sender de en ny. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Fikk en mail i dag med emnet ''Your order has been posted'' så då e den vel sendt no. Når eg gikk inn på brukeren min på play.com så sto det ''You have no outstanding orders.'' Skal det ikke stå et sted ''Status: Sending'' eller blir varen fjernet med en gang den er sendt? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2009 Det står "packing" fra den pakkes til den blir sendt, da forsvinner den. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Men hvis du lurer på noe med ordrene, så går du inn på Order History. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Har aldri bestilt noe fra play.com før, men tenkte nå å slå til på dette 2 for 22 pund tilbudet på blu-ray. Men med dagens kurser blir 22 pund like over 200 kroner. Må jeg da betale toll, eller telles det som to filmer til 11 pund pr stykk? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Nei kødder du? Fader, nesten så jeg må knalle det tilbudet der! Lenke til kommentar
Arne Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Må vel nesten det ja - dere som har BR-spiller da... :S Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Jeg begynner å bli lei av Play og visa kort. Bestilte endel varer, men fikk beskjed om at de ikke kunne trekke fra kortet mitt. Jeg regnet med at det var fordi jeg enda ikke hadde penger på kortet som jeg trodde jeg skulle hatt. Så jeg bare sendte ordren pånytt og nå har den stått på "processing" i snart to dager og jeg har ikke mulighet til å avbryte bestillingene heller ... Utrolig kjipt at det skal være så mye tull med det kortet as, jeg er alt for keen på å handle hos Play. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Jeg ville slettet både kortinfo og ordre og lagt inn begge deler på nytt. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Jeg har lagt inn kortinfo pånytt opptil flere ganger, det var det siste jeg gjorde før jeg sendte ordren pånytt. Får ikke slettet ordren manuelt, må vel sende en mail hvis ikke noe skjer innen i morra. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) Er det ingen måte å omgå kravet om å betale i euro ved kjøp utenfor Storbritannia? Prisforskjellen er på nesten 20% nå, noe som selvfølgelig er nok til å tippe prisen godt over tollgrensa på flere av tingene jeg skulle bestille. Edit: Det ordnet seg ved å spre bestillingen mellom Play og The Hut. Endret 20. mars 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2009 Jeg har alltid bestilt i pund så jeg ser ikke helt hva du mener? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 "Delivery Policy To order a product for delivery outside of the UK, you will need to change the currency on the Play.com website from sterling to Euros. Remember delivery is still FREE outside of the UK." Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2009 Ja, men siden vi ikke er ned i EU klarer vi å snike oss til å bruke pund. Bare skift til pund and enjoy. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Den regelen har absolutt ingenting med EU å gjøre, men hvis du sier det, så. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2009 Nei vell, men jeg vil tro at samtlige i denne tråden, unntatt du, bestiller i pund. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) Ja, det går visst fint. Jeg avbrøt orderen min og la den inn på nytt i pund. Jeg må lære meg å ikke lese betingelsene så nøye. Endret 20. mars 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Dæven, heftig levering fra dvd.co.uk! Riktignok 3£ i frakt, men alikevel, når de leverer varen på 2 dager fra UK er det rått altså. Vare bestilt 18 mars, mottatt 20 mars Der har Play.com noe å leve opp til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå