TheWankership Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Jeg må ha hatt flaks siden ingen av de covrene jeg har fått har vært ødelagt, men den pakka jeg fikk i dag så helt voldtatt ut, heldigvis var innholdet i god stand Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Jeg ville også voldtatt pakker om jeg jobbet på posten... Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Kjøpte Band of Brothers på Blu Ray, men da har posten klart å gjøre slik at metallboksen har fått en bulk. Jævlig kjipt siden den er jævlig nice ellers. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Da hadde jeg uten tvil sendt den i retur... Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Da hadde jeg uten tvil sendt den i retur... Agreed! Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Da hadde jeg uten tvil sendt den i retur... Tenkte på det, men den er ikke så jævlig svær at det er noe stort problem. Men bittert er det selvfølgelig. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Det er vel Postens ansvar, ring kundeservice! Lenke til kommentar
lain Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Jeg skulle ønske det var tracking på varer ifra play.com Har en misstanke om at diverse pakker blir liggende en stund både i england og i tollen i norge. 2 pakker som sendes på samme tidspunkt kan komme frem med 1-2 uker mellomrom. Ellers veldig godt fornøyd, startet å plukke opp litt klær ifra der også, div gensere og jakker, ser ut til å være helt grei kvalitet. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Vil bare legge til noen av mine historier her, slik at kanskje folk blir litt mindre nervøse for å kjøpe derfra. Har skjedd par ganger at varen ikke har kommet frem til meg. Bare sendt 1 mail til dem og de sender nytt produkt uten spørsmål. Har også skjedd at de har sendt feil vare til meg (nå nylig). Hadde bestilt et Vanessa Mae album, men fikk et rart 2cders 60talls pop album. Sendte mail til dem, og nå har jeg fått 1pund og 40 cent og de har sendt nytt vanessa Mae album til meg, og jeg trengte ikke å sende det andre albumet tilbake til dem. Føler meg utrolig trygg på play.com, da de ordner opp kjapt og spør ikke mange spørsmål rundt ting. Kjapt og enkelt. Har vel forøvrig bestilt XXX antall ting derfra nå. alt fra klær,musikk,filmer,spill,bøker. alt er strøkent. Når det gjelder den bluray Band of brothers der oppe, så ville jeg bare skrivd det som det er til de, og spurt om de kunne sendt 1 ny, og om du kan slippe å sende tilbake den andre. Eventuelt venta 30 dager og bare sagt ifra at du ikke har fått produktet. P.S Når det gjelder leveringstid, så må folk slutte å bli nervøse etter 1 uke.. flere av produktene jeg bestilte fra nov-desember til nå ca, har drøyet så mye som opp imot 1 måned. 2-3 produkter fikk jeg etter 29 dager. Hver tålmodige. Nå er det mer tilbake til normalen, ca 2 ukers tid, eventuelt 1 uke hvis man er heldig. Hvis dere ikke orker å vente så lenge, så ikke bestill derfra. Jeg holder det bare flytende, sånn at jeg får noe på plass her og der hele tida.. hehe Også må jeg legge til at uansett hvilken butikk du kjøper ifra.. zavvi.com, thehut.com, hmv, dvd.co.uk, amazon, gamestation osv, så vil det ha like lang leveringstid. Nå i jul/vinter perioden, har alle sammen slitt med å få til rask leveringstid. Endret 3. februar 2010 av RockyIII Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Når det gjelder den bluray Band of brothers der oppe, så ville jeg bare skrivd det som det er til de, og spurt om de kunne sendt 1 ny, og om du kan slippe å sende tilbake den andre.Eventuelt venta 30 dager og bare sagt ifra at du ikke har fått produktet. Kanskje jeg gjør det, men kvier meg litt for å utnytte et så godt system som Play har. Synd om de slutter med det fordi noen misbruker det. Har også kjøpt noen t-skjorter, veldig gode alle sammen. Tenker jeg prøver meg på noe større snart. Skulle bare ønske tollgrensa var litt høyere enn en skarve tohundrelapp. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) De har nok et system på alle kunder, kan sikkert sjekke om hvor mye som har skjedd med den kunden i det siste. Så trur ikke du skal være redd for det. Endret 3. februar 2010 av RockyIII Lenke til kommentar
Monday Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Skulle gjerne vite hva de egentlig sender til norge, har fått med meg Klær, Spill, Filmer, Musikk og konsoll mikrofoner, er det alt? Skulle gjærne kjøpt en usb-pen de har . Har også bestilt en genser til 250kr men posten forvirrer dritn utav meg Hvor mye forenkletfortollingsgebyr tar de egentlig? ser priser som 70-100-210kr bli slengt rundt omkring og skulle gjerne fått vite fra noen som har bestilt klær hvor mye de betalte. Lenke til kommentar
lain Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Står vel ganske greit på sidene til play.com at de ikke sender elektronik/gadget ut av UK. Posten tar vel 130kroner i gebyr, + det du må betale i faktisk toll/moms. Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) Regler og priser for fortolling finner du på http://www.posten.no/760.cms Men om du er for lat så er det 108kr per fortolling på varer med verdi på under 1000kr. Endret 5. februar 2010 av Hakasu Lenke til kommentar
Per-J Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Hey der Jeg har tenkt å kjøpe et spill fra play.com FIFA 10 RRP: £49.99 £24.99 Free Delivery 24 * 8 = 192 kr Er det noe mer som komme i tillegg til det her, eller betaler jeg 192 bare og jeg får spillet i posten? Også lurte jeg på om jeg vil betale noe moms om jeg skulle kjøpe 2 spill = 300 og det var 150 for hver spill? Svar plz Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 14. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2010 Hei, £24 er ikke 192kr, men 222kr. £ = Pund, du tenker nok på Euro €. Og nei, det må du ikke, prisen deles på varene (150kr på hver). Lenke til kommentar
Per-J Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Sant nok! Takk for raskt svar =) Dette vil da koste 222 + 55 ( 25% ) og siste avgiften som var på rundt 100 da? Stemmer? Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Fortollingsgebyr er på 108kr. Så ja, det blir 222 + 55 + 108. Lenke til kommentar
LukasKasha Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Jeg ville også voldtatt pakker om jeg jobbet på posten... haha! Lenke til kommentar
Per-J Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Er det noen som har kjøpt spill fra : www.dvd.co.uk ? Og som har litt info om den siden?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå