Gå til innhold

Play.com - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skulle ønske det var tracking på varer ifra play.com

Har en misstanke om at diverse pakker blir liggende en stund både i england og i tollen i norge.

2 pakker som sendes på samme tidspunkt kan komme frem med 1-2 uker mellomrom.

 

Ellers veldig godt fornøyd, startet å plukke opp litt klær ifra der også, div gensere og jakker, ser ut til å være helt grei kvalitet.

Lenke til kommentar

Vil bare legge til noen av mine historier her, slik at kanskje folk blir litt mindre nervøse for å kjøpe derfra.

 

Har skjedd par ganger at varen ikke har kommet frem til meg. Bare sendt 1 mail til dem og de sender nytt produkt uten spørsmål.

 

Har også skjedd at de har sendt feil vare til meg (nå nylig). Hadde bestilt et Vanessa Mae album, men fikk et rart 2cders 60talls pop album.

Sendte mail til dem, og nå har jeg fått 1pund og 40 cent og de har sendt nytt vanessa Mae album til meg, og jeg trengte ikke å sende det andre albumet tilbake til dem.

 

Føler meg utrolig trygg på play.com, da de ordner opp kjapt og spør ikke mange spørsmål rundt ting. Kjapt og enkelt.

 

Har vel forøvrig bestilt XXX antall ting derfra nå. alt fra klær,musikk,filmer,spill,bøker. alt er strøkent.

 

 

Når det gjelder den bluray Band of brothers der oppe, så ville jeg bare skrivd det som det er til de, og spurt om de kunne sendt 1 ny, og om du kan slippe å sende tilbake den andre.

Eventuelt venta 30 dager og bare sagt ifra at du ikke har fått produktet.

 

P.S Når det gjelder leveringstid, så må folk slutte å bli nervøse etter 1 uke.. flere av produktene jeg bestilte fra nov-desember til nå ca, har drøyet så mye som opp imot 1 måned. 2-3 produkter fikk jeg etter 29 dager. Hver tålmodige.

Nå er det mer tilbake til normalen, ca 2 ukers tid, eventuelt 1 uke hvis man er heldig.

 

Hvis dere ikke orker å vente så lenge, så ikke bestill derfra.

 

Jeg holder det bare flytende, sånn at jeg får noe på plass her og der hele tida.. hehe :p

 

Også må jeg legge til at uansett hvilken butikk du kjøper ifra.. zavvi.com, thehut.com, hmv, dvd.co.uk, amazon, gamestation osv, så vil det ha like lang leveringstid.

Nå i jul/vinter perioden, har alle sammen slitt med å få til rask leveringstid.

Endret av RockyIII
Lenke til kommentar
Når det gjelder den bluray Band of brothers der oppe, så ville jeg bare skrivd det som det er til de, og spurt om de kunne sendt 1 ny, og om du kan slippe å sende tilbake den andre.

Eventuelt venta 30 dager og bare sagt ifra at du ikke har fått produktet.

 

 

 

Kanskje jeg gjør det, men kvier meg litt for å utnytte et så godt system som Play har. Synd om de slutter med det fordi noen misbruker det.

 

Har også kjøpt noen t-skjorter, veldig gode alle sammen. Tenker jeg prøver meg på noe større snart. Skulle bare ønske tollgrensa var litt høyere enn en skarve tohundrelapp.

Lenke til kommentar

Skulle gjerne vite hva de egentlig sender til norge, har fått med meg Klær, Spill, Filmer, Musikk og konsoll mikrofoner, er det alt? Skulle gjærne kjøpt en usb-pen de har .

 

Har også bestilt en genser til 250kr men posten forvirrer dritn utav meg

Hvor mye forenkletfortollingsgebyr tar de egentlig? ser priser som 70-100-210kr bli slengt rundt omkring og skulle gjerne fått vite fra noen som har bestilt klær hvor mye de betalte.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hey der

 

Jeg har tenkt å kjøpe et spill fra play.com

 

FIFA 10

RRP: £49.99

£24.99 Free Delivery

 

24 * 8 = 192 kr

 

Er det noe mer som komme i tillegg til det her, eller betaler jeg 192 bare og jeg får spillet i posten?

 

Også lurte jeg på om jeg vil betale noe moms om jeg skulle kjøpe 2 spill = 300 og det var 150 for hver spill?

 

Svar plz

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...