Gå til innhold

Play.com - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Må le litt når jeg får en film jeg bestilte den 5 januar nå den 20, og en film jeg bestilte samtidig kom etter 3-4 dager, hehe litt random levering gitt:)

 

Haha ja, bestilte noen filmer 9 januar, fikk to filmer den 21 også i dag 25 januar fikk jeg to til

 

I det samme tidsrommet (11 jan) bestilte jeg Star Wars trilogien 4-5-6, fikk den i dag også! :roll:

 

 

 

Uansett her er noen bilder i tilfelle noen leser dette og er litt usikre på hva og forvente i posten, dette fikk jeg:

Til venstre enkeltfilmer pakket inn i brunt papp som er brettet rundt filmen, til høyre en 3 filmer trilogy boks som kom i en bobleplast konvolutt

filmer.jpg

euro.jpg

Lenke til kommentar

Denne tråden om dokumentering av leveringstid fra Play, er kanskje av interesse i denne tråden.

 

Jeg er dessverre ikke trådstarter (han hadde ikke tid til å gjøre det han ønsket selv), så burde kanskje startet en ny tråd for å kunne oppdatere 1.-innlegget selv?

 

Setter også pris på at flere bidrar med innsamling av data :)

Har statistikk på 56 ordre så langt.

 

Edit:

Jeg fikk noe idag faktisk!

 

Braveheart (Blu-ray) - sendt 5.1.10

The Sentinel (Blu-ray) - sendt 18.12.09

Gladiator (Blu-ray) - sendt 2.1.10

Public Enemies (Blu-ray) - sendt 17.12.09

 

Det som er litt morro her er at filmer som ble sendt fra play den 15 desember ennå ikke har dukket opp, men filmer som er bestilt fra så tidlig som 4-8 dager siden lå i postkassa idag!

 

 

Nå venter jeg bare på Bourne ultimate collection som ennå ikke er sendt, samt 5-10 andre blu-ray filmer som ER sendt.. :)

 

La til disse i statistikken jeg, håper det er greit :)

Endret av JohnRichard
Lenke til kommentar

Hei. Bestilte noe fra play.com den 31.des 09. Den ble ikke sendt før 02.01.10. Jeg mottok ikke varen før etter 21 dager, så jeg sendte inn en etterlysning. Så fikk jeg filmen den 27.01.10, men play.com hadde allerede sendt en ny en. Har letet på siden, men jeg finner ikke en emailadresse jeg kan sende at jeg har mottatt filmen på.

 

Har noen en mailadresse jeg kan sende på?

 

MVH EspenFe

Lenke til kommentar
Hei. Bestilte noe fra play.com den 31.des 09. Den ble ikke sendt før 02.01.10. Jeg mottok ikke varen før etter 21 dager, så jeg sendte inn en etterlysning. Så fikk jeg filmen den 27.01.10, men play.com hadde allerede sendt en ny en. Har letet på siden, men jeg finner ikke en emailadresse jeg kan sende at jeg har mottatt filmen på.

 

Har noen en mailadresse jeg kan sende på?

 

MVH EspenFe

 

don't care :p Koster ikke de mye. Det står jo at du skal etterlyse om de ikke er ankommet innen 3 uker. Så du har aldri fått pakke nr.2.

Lenke til kommentar
Hei. Bestilte noe fra play.com den 31.des 09. Den ble ikke sendt før 02.01.10. Jeg mottok ikke varen før etter 21 dager, så jeg sendte inn en etterlysning. Så fikk jeg filmen den 27.01.10, men play.com hadde allerede sendt en ny en. Har letet på siden, men jeg finner ikke en emailadresse jeg kan sende at jeg har mottatt filmen på.

 

Har noen en mailadresse jeg kan sende på?

 

MVH EspenFe

 

Se førstepost for support. :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Fy så sykt irriterende. 3/14 bestillinger nå etter jul (alle dvd) har ødelagte "diskholdere". Altså de som holder dvd på plass, sånn at dvdplatene bare ligger og slenger inne i coveret. Arg..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...