oldboy Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Det varierer, noen varer får jeg kjapt som fy(ca. 4-5 dager etter forsendelse). Mens andre ganger tar det 14-20 dager. Fønny bisniss Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Veldig skjelden det tar så mye som to uker.Jeg vil si normal leveringstid fra play er 7-10 dager. Tror det kommer ann på hvor du bor. er somregel ute i uke nr.3 når varene kommer til meg Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Hehe, ja, beliggenhet har vel kanskje en del å si. Men nå etter at jeg flyttet til Stavanger føler jeg at leveringstiden har gått ned. Noe som egentlig er litt rart, da de antagelig går flere postfly Gardermoen - Storbritania enne det går fra Sola. Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Bor i Oslo og har tatt ca 2 uker hver gang tror jeg. bortsett fra en gang da det tok 1 uke... Har ca. 10 bestillinger eller no Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Jeg bor like utenfor oslo selv, og har bestilt mye fra play.com bortimot 100 varer, Men jeg må si at leveringstid varierer VELDIG. Kan ta fra noen dager til 1-2 måneder fra jeg får alt jeg har bestilt. Den 17 desember bestilte jeg en hau av filmer/spill som ble sendt 17-20 og har ennå ikke motatt en eneste film i postkassen, men jeg mistenker at det er postens normale treghet og tollvesenets kaffepauser som strekker ut tiden! Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 noen her som faktisk har bestilt fra den 15 desember til nå? jeg har ennå ikke fått hva jeg har bestillt, og lurer veldig på hvor filmene/spille blir av! Selvom jeg vet det tar tid, så er jeg litt urolig for at det er blitt borte i post systemet enten i england eller norge. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Har du fått bekreftelse på at varen(e) faktisk er sendt? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) noen her som faktisk har bestilt fra den 15 desember til nå? jeg har ennå ikke fått hva jeg har bestillt, og lurer veldig på hvor filmene/spille blir av! Selvom jeg vet det tar tid, så er jeg litt urolig for at det er blitt borte i post systemet enten i england eller norge. Jeg bestilte en PC-bag med Edvard Cullen på (ikke til meg........) på rundt 15. des, og har ikke fått det enda. Samme med en julegave som mamma har bestilt til meg derrifra. Tipper at det er posten sin skyld. Edit: Fikk den bagen jeg bestilte idag. Endret 9. januar 2010 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Har du fått bekreftelse på at varen(e) faktisk er sendt? Jepp. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 noen her som faktisk har bestilt fra den 15 desember til nå? jeg har ennå ikke fått hva jeg har bestillt, og lurer veldig på hvor filmene/spille blir av! Selvom jeg vet det tar tid, så er jeg litt urolig for at det er blitt borte i post systemet enten i england eller norge. Mine to ting ble sendt 22 desember. Passert vanlig lang tid nå, hadde venta dem den uka her Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Jeg bestillte en film i romjulen og den er ikke sendt enda Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Jeg fikk noe idag faktisk! Braveheart (Blu-ray) - sendt 5.1.10 The Sentinel (Blu-ray) - sendt 18.12.09 Gladiator (Blu-ray) - sendt 2.1.10 Public Enemies (Blu-ray) - sendt 17.12.09 Det som er litt morro her er at filmer som ble sendt fra play den 15 desember ennå ikke har dukket opp, men filmer som er bestilt fra så tidlig som 4-8 dager siden lå i postkassa idag! Nå venter jeg bare på Bourne ultimate collection som ennå ikke er sendt, samt 5-10 andre blu-ray filmer som ER sendt.. Endret 9. januar 2010 av lunnr Lenke til kommentar
daruu Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Slik var det her også, jeg fikk ett par filmer som ble sendt i romjula i dag, mens noen som ble sendt før jul har ikke kommet enda... Men de kommer vel Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Nå har noen ting stått som packing i flere dager, aldrig vert slikt før. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 14. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2010 Har opplevd det ja, men er ganske sjeldent. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Har ikke fått mine enda. Men siden lunnr fikk noe så kan jeg vel håpe det kommer snart Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 hehe, ja nå har det gått en stund siden jeg fikk filmene, og jeg venter fortsatt på en hau av andre filmer fra play:p Lenke til kommentar
Shjatå Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Andre som sliter med å bestille fra play? Når jeg kommer til det siste steget der jeg skal trykke inn en sikkerhetskode så får jeg ikke trykket inn noen tall. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Da har jeg vært å henta i postkassa Fikk bestilt ny runde, men var noe rot ja, men jeg har fått confirmation på e posten min så da er det vel greit, flaks Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) I går var føste gang det gikk 21 dager uten at en ordre kom. Så valgte at dem skulle sende nytt, noe dem gjore i går. Endret 18. januar 2010 av Skogslik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå