Hakasu Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Jeg også liker play.com veldig godt, men har bare fått et feil spill. Store forskjellen var det ikke, men jeg bestilte GTA IV derfra, og fikk den Stories fra Liberty City disken istden.. Ikke jo en menneskelig error det, men har alt lastet dem ned så ^^ Lenke til kommentar
Grizzler Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Fikk mitt første av 5 spill på torsdag.. er redd for resten har gått i tollen.. de kostet over 200 kr hver, dette spillet kostet 150.. Tar det lang tid når det kommer i tollen? Har ikke gått så lang tid enda riktig nok, ca en uke Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Det pleier vel ikke å ta så lang tid i tollen, så lenge varen sin pris er korrekt oppgitt. Tror tollerene bare fyller ut et skjema som du må betale når du henter spillet på posten. Dessuten er det ikke uvanelig at spill fra play.com kan komme med opptil en ukes forskjell i posten. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Sender play ting som gave hvis man spør om det? Sikkert blitt spurt om før, men jeg fant ikke noe om det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Nei. Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Monday Madness Deals på play.com i dag! Blandt annet Borderlands til PS3 og Xbox for £18, så verdt å skjekke det ut! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Jeg så også Mini Ninjas der til 18£ Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 30. november 2009 Forfatter Del Skrevet 30. november 2009 Madness indeed, hadde ikke tenkt å bruke mer penger på spill og film nå, men what the heck.. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Tilbudet på hele Sopranos boksen til 50£, der man sparer 70£ er ganske så sykt.. Sliter med å holde meg unna den nå. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Borderlands og lotr trilogy special extended edt på meg ihvertfall Lenke til kommentar
EhhMari Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Har nettopp bestilt julegaver fra play.com. Første bestillingen. Det var utrolig mye der jeg har lyst på, men jeg er litt skeptisk med tanke på brukte varer? Noen som vet hvordan man ser om varen er brukt eller helt ny? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 13. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) De eneste varene som kan være brukte er de som er merket med "Playtrade". Da står varens stand spesifisert. Og dersom du velger pund er du uansett sikret, da Playtrade bare funker for oss dersom vi velger Euro. Endret 13. desember 2009 av Kontorstol Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Tok veldig lang tid før de sendte ut varer som var bestilt i sammenheng med Monday Madness greine deres.. Lenke til kommentar
EhhMari Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Ok, så når det står "new" så er den ny? Altså, det står et slags brukernavn inne på infosiden om produktet, og dette gjør meg litt skeptisk. Bare for å være helt sikker tar jeg som eksempel platen Am Universum av Amorphis. Finner den både her: http://www.play.com/Music/CD/4-/2749757/Am...um/Product.html ...og her: http://www.play.com/Music/CD/4-/2250180/Am...=Price&fb=0 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 15. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2009 Ja det er en bruker (sannsynligvis en butikk) som selger den. Du kan se hvor mange positive tilbakemeldinger han har bak nicket. Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Jepp, PlayTrade blir noe àla fiinn.no. Skjekk tilbakemeldinger og om de sender til Norge, så er du good to go! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Funker Visa SpendOn gavekortene på play? Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Google litt, men fant ikke noe? Prøv da vel? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Har vært og kjøpt et nå, men under registreringa står det av jeg trenger CV2 kode, noe jeg ikke finner på den. Lenke til kommentar
EhhMari Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Ok, jeg har nettopp vært og hentet posten i postkassen og ble utrolig glad da jeg fikk bestillingen min fra play nå! Akkurat i tide før jul! Men når jeg åpnet den ene pakken, da så jeg at jeg har blitt tilsendt feil cd. Hvordan får jeg kontaktet play og sagt ifra om feilen, så de kanskje kan få fikset på det? Jeg har lett på nettsiden, og søkt litt rundt på nettet, men den eneste e-post adressen jeg fant var tydeligvis feil. For når jeg sendte mailen, så fikk jeg en melding tilbake om at det ikke funket. Vil veldig gjerne få fikset opp i det S: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå