Kontorstol Skrevet 2. november 2009 Forfatter Del Skrevet 2. november 2009 Du bestiller 2 og da blir prisen av en del på begge. Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 De sendte min Forrest Gump 2-disc Blu-Ray i dag Kommer egentlig ikke ut før den 9 nov. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 5. november 2009 Forfatter Del Skrevet 5. november 2009 Hehe, de sender den litt før slik at du får den ikke så alt for lenge etter release. Lenke til kommentar
Ageurk Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Er det normalt at to varer fra samme ordre kommer frem på forskjellig tid? For drøye en og en halv uke siden kjøpte jeg to album, begge ble bekreftet sendt, men bare den ene dukket opp i posten idag. Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Ja, det er helt vanlig. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 17. november 2009 Forfatter Del Skrevet 17. november 2009 Det kan ta uker mellom når varene kommer i postkassen din. Skjønner helt ikke hvordan de får det til men det er som sagt over, helt vanlig. Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 hva gjør man hvis man får feil vare? fikk feil spill jeg Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Send i retur og be om rett spill Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 19. november 2009 Forfatter Del Skrevet 19. november 2009 Bare rapporter det og send inn spillet. Du får igjen det meste av portoen. De sender forresten spillet med en gang du rapporterer at du har fått feil, men dersom du ikke returnerer feilvaren må du betale for den. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Jeg vet at Play sender varer hver for seg, selv hvis du bestiller to eller flere ting på en gang. Men hvis jeg benytter meg av "2 for £*tall*"-tilbud, blir begge varene fortsatt sendt alene? Regner med at svaret er ja, men det frister ikke å betale x antall kroner pga. toll, så jeg dobbeltsjekker. Takk på forhånd for svar. :-) Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 20. november 2009 Forfatter Del Skrevet 20. november 2009 Ja, dessuten blir prisen som du betaler delt på begge varene, så om det er 2 for 1 og 1 koster £20 så skriver de £10 på hver. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 (endret) Faen. Eg var så heldig og få Tekken 6 til £17.99 her om dagen da det kostet det i noen timer. Nå ser eg dem har trukket £24.99 fra kontoen min uten og si noe so helst ifra til meg eller endre prisen på orden min. Da blir det toll og drit på det. Skal si eg ikkje har fått ordren om 3uker for og få pengene igjenn. Fortjener dem. Endret 21. november 2009 av Skogslik Lenke til kommentar
Grizzler Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Bestilte 5x spill på torsdag, gleder meg til å få dem dog et som ikke de hadde inne (Infamous) Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Jeg fikk feil spill for litt sia og har sagt fra til dem men har ikke fått no svar fra dem, hvordan har dere gjort det når dere har fått feil vare der? hvis dere hasr gjort det da. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 25. november 2009 Forfatter Del Skrevet 25. november 2009 Hvordan rapporterte du det? De er utrolig raske med å svare på slike henvendelser. Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 repporterte det via, Helpdesk, ang feil levert vare. Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Hva skjedde så? Du sendte det inn igjen og fikk det spillet du skulle ha da eller? Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 har ikke fått svar eller no så har spillet liggende her Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 27. november 2009 Forfatter Del Skrevet 27. november 2009 Se på order history, kan hende der står noe. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Merkelig, har alltid opplev vanvittig god kundeservice fra play.com med mine 200 ++ ordre derfra. Kjøpte et spill derfra forrige uke og fikk det 2 dager etter bestilling. Me like! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå