Isbilen Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Det er jo ikke bare det norske postvesenet som står for frakten. Synd det ikke går an å spore disse brevpakkene, kunne være interessant å se hvor de bruker mest tid. Siden Play kjører gratis frakt bruker de sikkert ikke den raskeste løsningen akkurat. Lenke til kommentar
morslilleole Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Syns det er greit at det går tregt, frakten er jo gratis. Kan ikke forvente at frakten skal være både rask og gratis. Dessuten kommer den jo fra UK, tar litt tid da. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Nei, det er mulig det. GÅr jo an å sende en mail og spørre hvorfor de bruker så lang tid, er jo ikke sikkert de vet det en gang.. Men mest sannsynlig får man vel til svar "However we neighter can nor will comment any of our international affairs due to... blablabla".. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Syns ikke vi skal klage når det er gratis, og dessuten, så seint sender de jammen i meg ikke. Toppen en uke Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Lengter likevel tilbake til de dager da man kunne forvente Play-ting tre dager etter bestilling .. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2009 Lengter likevel tilbake til de dager da man kunne forvente Play-ting tre dager etter bestilling .. Såpass? Jeg oppdaget ikke Play for mer enn et halvt år siden Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Det gikk sykt fort før. Raskere enn fra mange norske sjapper. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Tre dager ja, søren i meg kjapt det Har forresten bestilt et spill fra dvd.co.uk med en fraktpris på 2,99£. Blir spennende å se hvor raskt den kommer. Endret 18. mars 2009 av Selvin Lenke til kommentar
Arne Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Toppen en uke!? Ehem.. Nå tror jeg du underdriver litt. Jeg har ventet i en og en halv uke på et par cder nå, og det første spillet jeg bestilte tok det 17 dager før jeg fikk. Bor ikke i by, men såpass sentralt at det bare tar en dag med innenriks-brev. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Bor i Bø i Telemark, ganske på landet kan man si. Har aldri opplevd at det tar mer enn en uke Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2009 Jeg bor "på landet", og har opplevd å få noen filmer 3 (ja tre) dager etter jeg bestilte. Jeg har også opplevd å få det 3 uker ettepå. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Hvor mange ting har du kjøpt, Selvin? Hvis svaret er flere enn ti mistenker jeg play.com å prioritere dere Telemarkinger over oss Hordalendinger... Kontorstol: Tre dager ja. Jeg bestilte den 18. på ettermiddagen og den 22. hadde jeg varen i hånden husker jeg ikke helt feil. Endret 18. mars 2009 av Arne Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 All internasjonal post går via Oslo, hvor tilfeldigvis også Posten holder til. Selvfølgelig er de bitre på vestlendinger. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Har 9 bestillinger, to som er i postsystemet as we speak. Isbilen har jo et lite poeng om vi ser bort i fra at de er bitre på vestlendinger, er egentlig native vestlending selv, så jeg har ikke tro på akkurat det Endret 18. mars 2009 av Selvin Lenke til kommentar
Arne Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Det var det jeg visste! Nå lager du grobunn for konspirasjonsteorier her! Men det er altså ingen måte å få de til å sende elektronikk til norge? Man må sende det til en adresse i UK og få de til å sende det til deg? Tungvindt! Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2009 Jeg foreslår at vi flytter til UK på skift og sender varene til oss som gaver. Da går tollgrensen også opp til 1000kr. Win win for alle parter. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Om to dager har det gått akkurat en måned siden eg bestilte spillet. Bestilte det 20. feb. Har vel rekorden her? Lengste tiden eg leste noen skrev her var 3 uker. Og dette er første gangen eg har bestilt noe fra play.com Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2009 Om spillet ikke var på lager når du bestilte kan du egentlig ikke skylde på Play Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Om to dager har det gått akkurat en måned siden eg bestilte spillet. Bestilte det 20. feb. Har vel rekorden her? Lengste tiden eg leste noen skrev her var 3 uker. Og dette er første gangen eg har bestilt noe fra play.com Har du fått mail om at det er sendt har ikke forsinkelsen noe med Play å gjøre. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Nei, men likevel har jeg inntrykk av at de sender nye spill dersom du ikke mottar spillet i posten etter 28 (?) dager. Du får prøve å sende en mail til de! Men når du går inn på outstanding orders, da står den ikke der? For da er den nemlig ikke sendt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå