Gå til innhold

Play.com - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, det er mulig det.

 

GÅr jo an å sende en mail og spørre hvorfor de bruker så lang tid, er jo ikke sikkert de vet det en gang.. :)

 

Men mest sannsynlig får man vel til svar "However we neighter can nor will comment any of our international affairs due to... blablabla".. ;)

Lenke til kommentar

Toppen en uke!?

 

Ehem.. :p Nå tror jeg du underdriver litt. Jeg har ventet i en og en halv uke på et par cder nå, og det første spillet jeg bestilte tok det 17 dager før jeg fikk. Bor ikke i by, men såpass sentralt at det bare tar en dag med innenriks-brev.

Lenke til kommentar

Hvor mange ting har du kjøpt, Selvin?

 

Hvis svaret er flere enn ti mistenker jeg play.com å prioritere dere Telemarkinger over oss Hordalendinger... :p

 

Kontorstol: Tre dager ja. Jeg bestilte den 18. på ettermiddagen og den 22. hadde jeg varen i hånden husker jeg ikke helt feil. :)

Endret av Arne
Lenke til kommentar
Om to dager har det gått akkurat en måned siden eg bestilte spillet. Bestilte det 20. feb. Har vel rekorden her? Lengste tiden eg leste noen skrev her var 3 uker. Og dette er første gangen eg har bestilt noe fra play.com

Har du fått mail om at det er sendt har ikke forsinkelsen noe med Play å gjøre.

Lenke til kommentar

Nei, men likevel har jeg inntrykk av at de sender nye spill dersom du ikke mottar spillet i posten etter 28 (?) dager.

 

Du får prøve å sende en mail til de! Men når du går inn på outstanding orders, da står den ikke der? For da er den nemlig ikke sendt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...