twiztaa Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Forhåndsbestilte 3 eksemplarer av Aion fra Play.com I Juli. De ble sendt den 23 Septemer og jeg og mine to kompiser venter fremdeles på varene. Har ikke kunnet spilt Aion siden den 25 September fordi jeg trenger retail koden. Angrer veldlig på at jeg bestile fra Play.com. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 De har ikke gått to uker en gang. Det kan ta kortere tid enn to uker, men det kan også ta lengre tid. Det er ikke uvanlig. Lenke til kommentar
twiztaa Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Joda, du har nå rett i det. Er bare forferdelig lei av å vente. Sitter her hele dagen, har ikke noe annet å gjøre mest fordi jeg hadde en ankel operasjon 2 uker siden. Hadde vært greit å nerde ett eller annet. Menmen.. får vel bare "suck it up" og fortsette å vente. Lenke til kommentar
wiak Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Forhåndsbestilte 3 eksemplarer av Aion fra Play.com I Juli. De ble sendt den 23 Septemer og jeg og mine to kompiser venter fremdeles på varene. Har ikke kunnet spilt Aion siden den 25 September fordi jeg trenger retail koden. Angrer veldlig på at jeg bestile fra Play.com. min ble sendt 24 september, og fikk den i posten 2 oktober, ca 7 dager (alså regnet uten helger), kan være lengre alt kommer an på posten og tollvesenet vis man kjøper over 199 kr (21 pund), jeg kjøpte under 199kr Endret 5. oktober 2009 av wiak Lenke til kommentar
twiztaa Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Og om man da kjøper for over 21 pund? Eksemplarene kostet 25 pund per. :/ Edit; Jeg fant svar på eget spørsmål. Endret 5. oktober 2009 av twiztaa Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Det kan bli dyrt. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) For første gang på play.com opplevde jeg i dag at jeg fikk beskjed om at adressen min var ugyldig og at ordren ikke kunne bli gjennomført. Må man endre valuta til euro for å få tilsendt varer til adresser utenfor UK nå, eller er det bare å prøve igjen senere? Edit: Det er blu-ray-filmer jeg skal bestille. Endret 6. oktober 2009 av Atald Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Viss du handler fra play, og ikkje play-trade fungerer det fint og betale i pund. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Det er ikke play-trade, nei. Da får jeg bare prøve igjen. Red.: Nå funket det, og jeg gjorde absolutt ingenting annerledes. Endret 6. oktober 2009 av Atald Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Play sender spillene separat uansett, så du trenger ikke dele opp bestillingen- Hvis et spill koster mer enn 200,-, kan de da sende som gaveartikkel, eller må man da tolle? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2009 Da må du tolle. Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Hvor finner man informasjon om når de får varer til stock? Finnes det eventuelt en mailadresse man kan spørre dem på? Lenke til kommentar
claes Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Tar det her jeg. Dette står på hjelp sidene på Play.com: "To order a product for delivery outside of the UK, you will need to change the currency on the Play.com website from sterling to Euros. Remember delivery is still FREE outside of the UK." Dermed blir alt plutselig mye dyrere, Killzone 2 linka over her koster 163 med euro og 136 med pund. Det jeg lurer på, MÅ man virkelig bytte til euro? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Tar det her jeg. Dette står på hjelp sidene på Play.com: "To order a product for delivery outside of the UK, you will need to change the currency on the Play.com website from sterling to Euros. Remember delivery is still FREE outside of the UK." Dermed blir alt plutselig mye dyrere, Killzone 2 linka over her koster 163 med euro og 136 med pund. Det jeg lurer på, MÅ man virkelig bytte til euro? Nei. Handler med pund jeg, og det funker fint. Lenke til kommentar
Diablo007 Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 jeg også. Det går greit å handle med pund. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2009 Det er bare på Playtrade vi må bruke euro. Lenke til kommentar
wiak Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Euro er vel for de i €UROzone feks sverige, tyskland, nederland, spania, frankrike osv http://en.wikipedia.org/wiki/Eurozone Lenke til kommentar
testing123 Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) Forhåndsbestilte 3 eksemplarer av Aion fra Play.com I Juli. De ble sendt den 23 Septemer og jeg og mine to kompiser venter fremdeles på varene. Har ikke kunnet spilt Aion siden den 25 September fordi jeg trenger retail koden. Angrer veldlig på at jeg bestile fra Play.com. Jeg har bestilt 2 stk PS3 spill fra play.com. Et ble sendt forrige tirsdag(06.10), og et på forrige onsdag(07.10). Det som ble sendt på forrige onsdag fikk jeg på tirsdag for to dager siden, mens det som ble sendt på tirsdag har jeg ikke fått ennå... Begge spill var på lager. Så det spillet som ble sendt en dag før det andre har ikke kommet frem... Noen opplevd lignende? EDIT: SER DET ER FLER SOM HAR OPPLEVD DETTE JA Endret 15. oktober 2009 av testing123 Lenke til kommentar
thadon Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Nei, har aldri fått levert noe så fort fra play.com. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå