Gå til innhold

Play.com - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Forhåndsbestilte 3 eksemplarer av Aion fra Play.com I Juli. De ble sendt den 23 Septemer og jeg og mine to kompiser venter fremdeles på varene. Har ikke kunnet spilt Aion siden den 25 September fordi jeg trenger retail koden. Angrer veldlig på at jeg bestile fra Play.com.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Joda, du har nå rett i det. Er bare forferdelig lei av å vente. Sitter her hele dagen, har ikke noe annet å gjøre mest fordi jeg hadde en ankel operasjon 2 uker siden. Hadde vært greit å nerde ett eller annet.

 

Menmen.. får vel bare "suck it up" og fortsette å vente.

Lenke til kommentar
Forhåndsbestilte 3 eksemplarer av Aion fra Play.com I Juli. De ble sendt den 23 Septemer og jeg og mine to kompiser venter fremdeles på varene. Har ikke kunnet spilt Aion siden den 25 September fordi jeg trenger retail koden. Angrer veldlig på at jeg bestile fra Play.com.

min ble sendt 24 september, og fikk den i posten 2 oktober, ca 7 dager (alså regnet uten helger), kan være lengre alt kommer an på posten og tollvesenet vis man kjøper over 199 kr (21 pund), jeg kjøpte under 199kr

Endret av wiak
Lenke til kommentar

For første gang på play.com opplevde jeg i dag at jeg fikk beskjed om at adressen min var ugyldig og at ordren ikke kunne bli gjennomført. Må man endre valuta til euro for å få tilsendt varer til adresser utenfor UK nå, eller er det bare å prøve igjen senere?

 

Edit: Det er blu-ray-filmer jeg skal bestille.

Endret av Atald
Lenke til kommentar

Tar det her jeg.

Dette står på hjelp sidene på Play.com:

"To order a product for delivery outside of the UK, you will need to change the currency on the Play.com website from sterling to Euros. Remember delivery is still FREE outside of the UK."

Dermed blir alt plutselig mye dyrere, Killzone 2 linka over her koster 163 med euro og 136 med pund. Det jeg lurer på, MÅ man virkelig bytte til euro?

Lenke til kommentar
Tar det her jeg.

Dette står på hjelp sidene på Play.com:

"To order a product for delivery outside of the UK, you will need to change the currency on the Play.com website from sterling to Euros. Remember delivery is still FREE outside of the UK."

Dermed blir alt plutselig mye dyrere, Killzone 2 linka over her koster 163 med euro og 136 med pund. Det jeg lurer på, MÅ man virkelig bytte til euro?

 

Nei. Handler med pund jeg, og det funker fint.

Lenke til kommentar
Forhåndsbestilte 3 eksemplarer av Aion fra Play.com I Juli. De ble sendt den 23 Septemer og jeg og mine to kompiser venter fremdeles på varene. Har ikke kunnet spilt Aion siden den 25 September fordi jeg trenger retail koden. Angrer veldlig på at jeg bestile fra Play.com.

 

 

Jeg har bestilt 2 stk PS3 spill fra play.com. Et ble sendt forrige tirsdag(06.10), og et på forrige onsdag(07.10). Det som ble sendt på forrige onsdag fikk jeg på tirsdag for to dager siden, mens det som ble sendt på tirsdag har jeg ikke fått ennå... Begge spill var på lager. Så det spillet som ble sendt en dag før det andre har ikke kommet frem...

 

Noen opplevd lignende?

 

EDIT: SER DET ER FLER SOM HAR OPPLEVD DETTE JA

Endret av testing123
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...