Gå til innhold

Play.com - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Skal bestille 4 spill fra play.com, men lurer på hvordan jeg skal organisere bestillingen rent praktisk for å unngå toll.

Alle spillene koster nemlig under 200 kr.

 

Jeg regner med jeg ikke kan legge alle i en ordre, for da blir jo totalprisen på over 200 kr.

Derfor må jeg betale et spill av gangen. Det jeg da lurer på er om jeg kan bestille alle 4 spillene separat på 1 dag eller om jeg må vente 1 dag mellom hvert spill? Dette for å unngå at alle blir sendt i en og samme pakke og at jeg derfor må betale toll.

Lenke til kommentar
Fikk ikke svar fra play.com på noen av emailadressene. Antar at jeg får ringe dem en dag, begynner å bli mektig lei nå. :hrm:

Ringte dem og fikk alt klart opp. Tydeligvis var ikke varen inne, og de visste ikke når den kom inn igjen (hvorfor de ikke syntes det var viktig for meg å vite vet jeg ikke). Men jeg fikk nå pengene tilbake.

Å ja, nummeret på siden deres virker ikke. Måtte finne et annet et. Ganske dårlig på kundebehandling play.com egentlig.

Lenke til kommentar

Hei. Jeg har handlet en del fra play.com den siste tiden, og har utelukkende gode erfaringer!

 

Jeg bestilte to bøker jeg har på pensum 27/8. Jeg greide å sende det til min gamle adresse av ren vane og jeg har ikke hatt ettersendelsesordning i begynnelsen av denne måneden, akuratt i den perioden bøkene skulle ankomme. En glipp av meg. Jeg har nå ettersendelse i 6mnd frem over - denne feilen/glippen skal ikke skje igjen...

 

Snakket med posten de nevnte at jeg burde få tak i et tracking-number - det finner jeg ikke under order-history...

 

Hvordan skal jeg gå frem?!

Lenke til kommentar
Viss play.com har sendt pakkene til den adressen du oppgav er det vell egentlig lite og gjøre med det vill eg tro.

Da dette er en feil fra din side, og dem har gjort det dem skulle.

 

de får pakkene i retur... det er jo ikke riktig at de skal få 500 kr. for å sende pakkene en vei... de får jo tom pakkene tilbake!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

"Our FREE export delivery usually takes 7-10 days to the following countries"

https://www.play.com/Helpdesk.aspx?page=del...;r=HOME&pa=

 

"Your item may still be on its way to you!

 

Our records show that the item you selected was dispatched on 24/09/2009. Although items are usually received within 3–5 days of the dispatch date, we need to wait 21 days from the date of dispatch before being able to trace, replace or refund lost items.

 

Please return to this page if you have not received the item after the end of the 21 day period (after 15/10/2009). We will then arrange for a replacement item or refund."

https://www.play.com/OrderNotReceived.aspx

 

får se hvor lang tid det tar min ble sendt 24/09/2009 :p

Endret av wiak
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...