Rudde Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 21 Jeg trykke på den eneste knappen hvor det står "Buy" på under der det står "In stock" Lenke til kommentar
Groening Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 (endret) Fikk ikke svar fra play.com på noen av emailadressene. Antar at jeg får ringe dem en dag, begynner å bli mektig lei nå. Endret 28. august 2009 av Groening Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 28. august 2009 Forfatter Del Skrevet 28. august 2009 Hva glelder det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 http://www.play.com/Gadgets/Gadgets/4-/870...en/Product.html Hva går egentlig produktet utpå/hva er nytteverdien? Lenke til kommentar
Groening Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Hva glelder det? Bestilte en vare i juli som aldri kom, ba om en ny og den har aldri blitt sendt. Står bare "Charged". Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Fikk en pakke fra play i dag. Var Vertical Limit på BD, men det jeg stusset over var at den ble sendt 28/8-09 og kom i dag (1/9-09). Har også tre filmer som ble sendt fra play den 22/8-09, så hvorfor har de ikke kommet enda? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Samme her. Fikk 2 cder som ble sendt for en halv uke siden, kom i går. Har fortsatt ting som ble sendt før som ikkje har komt enda Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Skal bestille 4 spill fra play.com, men lurer på hvordan jeg skal organisere bestillingen rent praktisk for å unngå toll. Alle spillene koster nemlig under 200 kr. Jeg regner med jeg ikke kan legge alle i en ordre, for da blir jo totalprisen på over 200 kr. Derfor må jeg betale et spill av gangen. Det jeg da lurer på er om jeg kan bestille alle 4 spillene separat på 1 dag eller om jeg må vente 1 dag mellom hvert spill? Dette for å unngå at alle blir sendt i en og samme pakke og at jeg derfor må betale toll. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Nei, smartass. Play sender tingene hver for seg. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 (endret) Play sender spillene separat uansett, så du trenger ikke dele opp bestillingen- Endret 7. september 2009 av thadon Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Flott, takk for svar Lenke til kommentar
Groening Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Fikk ikke svar fra play.com på noen av emailadressene. Antar at jeg får ringe dem en dag, begynner å bli mektig lei nå. Ringte dem og fikk alt klart opp. Tydeligvis var ikke varen inne, og de visste ikke når den kom inn igjen (hvorfor de ikke syntes det var viktig for meg å vite vet jeg ikke). Men jeg fikk nå pengene tilbake. Å ja, nummeret på siden deres virker ikke. Måtte finne et annet et. Ganske dårlig på kundebehandling play.com egentlig. Lenke til kommentar
Gropius Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Hei. Jeg har handlet en del fra play.com den siste tiden, og har utelukkende gode erfaringer! Jeg bestilte to bøker jeg har på pensum 27/8. Jeg greide å sende det til min gamle adresse av ren vane og jeg har ikke hatt ettersendelsesordning i begynnelsen av denne måneden, akuratt i den perioden bøkene skulle ankomme. En glipp av meg. Jeg har nå ettersendelse i 6mnd frem over - denne feilen/glippen skal ikke skje igjen... Snakket med posten de nevnte at jeg burde få tak i et tracking-number - det finner jeg ikke under order-history... Hvordan skal jeg gå frem?! Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 15. september 2009 Forfatter Del Skrevet 15. september 2009 Det er ikke noe tracking nr på pakkene. Lenke til kommentar
Gropius Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Det er ikke noe tracking nr på pakkene. Skal jeg da sende en mail til play.com? - Hva burde jeg si? Hva kan jeg forvente? - At de sender pakkene på nytt? Takk for svar! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Viss play.com har sendt pakkene til den adressen du oppgav er det vell egentlig lite og gjøre med det vill eg tro. Da dette er en feil fra din side, og dem har gjort det dem skulle. Lenke til kommentar
Gropius Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Viss play.com har sendt pakkene til den adressen du oppgav er det vell egentlig lite og gjøre med det vill eg tro.Da dette er en feil fra din side, og dem har gjort det dem skulle. de får pakkene i retur... det er jo ikke riktig at de skal få 500 kr. for å sende pakkene en vei... de får jo tom pakkene tilbake! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Kan godt være, har aldrig vert oppe i den problestillingen selv før. Send dem en mail om dette. Håper det ordner seg Lenke til kommentar
wiak Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 (endret) play.com sender med vanlig post, alså de sender uten noe form for tracking, derfor det er billig amazon.co.uk sender med vanlig post eller express som koster mye mere men kommer fram mye tidligere Endret 29. september 2009 av wiak Lenke til kommentar
wiak Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 (endret) "Our FREE export delivery usually takes 7-10 days to the following countries" https://www.play.com/Helpdesk.aspx?page=del...;r=HOME&pa= "Your item may still be on its way to you! Our records show that the item you selected was dispatched on 24/09/2009. Although items are usually received within 3–5 days of the dispatch date, we need to wait 21 days from the date of dispatch before being able to trace, replace or refund lost items. Please return to this page if you have not received the item after the end of the 21 day period (after 15/10/2009). We will then arrange for a replacement item or refund." https://www.play.com/OrderNotReceived.aspx får se hvor lang tid det tar min ble sendt 24/09/2009 Endret 29. september 2009 av wiak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå