Gå til innhold

Play.com - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror dere de legger til støtte for PayPal i fremtiden? Er lei av å bruke pappas kort nå :p

Får eget visa til neste år men....

Hvordan klarer du å bruke electron på paypal? Har ikke prøvd selv, men funker det?

Man kan ikke bruke electron på PayPal. Man kan kun bruke "vanlig" visa, eller man kan overføre fra nettbank.

 

Tror dere de legger til støtte for PayPal i fremtiden? Er lei av å bruke pappas kort nå :p

Får eget visa til neste år men....

Du kan jo få Visa nå også da.

Litt mye stress med det, er det ikke? Masse underskrifter og greier? Men skal sjekke det opp litt nærmere.

 

Uansett så er PayPal veldig greit da. Litt dumt at det ikke finnes på Play. Nesten alle andre (utenlandske) nettbutikker støtter PayPal. ;D

Endret av timb
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jeg vet at play.com ikke leverer "Electronics" og "Computing" til utlandet, men er det på absolutt alle varene innenfor de kategoriene, eller finnes det noen unntak?

 

Jeg skulle gjerne kjøpt dette 16 GB minnekortet.

 

Har ikke funnet noen unntak enda, og det kortet går ikke nei.

 

Lurer på det samme. Mange fine og billige postere der f.eks. =O

 

For postere kan du prøve forbiddenplanet.co.uk (Merk: Veldig lang levering)

 

Litt mye stress med det, er det ikke? Masse underskrifter og greier? Men skal sjekke det opp litt nærmere.

 

Ja, huff. Underskrifter :p

 

Hva er grunnen til at Play ikke sender noe fra Electronics osv?

 

Tipper det har med garanti å gjøre.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Hipp hu faen meg ra. Har ventet i 10 dager på ARMA 2 nå. Amazon sies å levere fortere med samme pris. Siste gang jeg bestiller ifra Play.com.

Lenke til kommentar

Så hvorfor bestilte du ikke ifra der i førsteomgang?

 

Og om varen har blitt sendt, er ikke 10 dager direkte unormalt, spesielt ikke med posten i Norge.

 

Eneste måten å være sikret å få noe raskt på, er å kjøpe det i butikk selv, evt betale dyr frakt (selv med dyr frakt kan det ta tid, men da har man gjerne rettigheter i forhold til kompensasjon m.m.).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Kjøpte det der fordi alle nettbutikker i Norge hadde forventet leveringstid og ikke på lager. Tok da og bestilte etter noen dager med venting. Hadde aldri bestilt ifra Play.com(ei heller utlandet) om det hadde vært på lager i Norge.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Fordi jeg ikke hadde lest så mye om amazon før igår. Kommer nok til å slutte med butikken desverre. Ligger i Jersey også, noe de sier er en årsak til at det tar så lang tid.

 

Iallefall bestiller jeg ikke slike ting som jeg har virkelig lyst å spille(før resten av sommerferien er over) flere ganger. Ikke bare at det tar lang tid med sending, men bestillingen selv tok en uke før det gikk i boks.(og da hadde jeg attpåtil ringt og etterspurt dem).

 

Amazon har visstnok sporing på pakken også :new_woot:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Låne? Har ingen jeg vet om som eier det :( Hadde gledet meg sånn til å fly MQ-9 reaperen :p Forhåpentligvis får jeg det på Mandag. Det er den tolvte dagen :o

Lenke til kommentar

Det at det tok en uke før den ble sendt er nok unntaket ifra regelen så langt jeg har erfart.

Jeg kjøpte 16 bøker på onsdag, og 10 av dem ble sendt på morgenen torsdag, og resten fikk status sendt på slutten av dagen torsdag.

 

Men seff, sporing hadde vært kjekt, men det koster gjerne litt ekstra i frakt.

 

Har amazon gratis frakt?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Nei, beklager. Misforsto, hehe :p Var sånn "this qualify for super free saving" elns. Altså handle over en viss sum(25$?) også får du gratis frakt. Innenfor statene riktignok.

 

Nei ellers var det ganske dyrt. 678 + toll. Men da hadde jeg fått det på Mandag :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...