Kontorstol Skrevet 29. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2009 Det betyr at de har den på lager men at den ikke blir sendt før etter 4-5 dager. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Sikker? Står Out of Stock når jeg går til Checkout. Bestilte uansett. Bare å avbestille dersom det tar for lang tid Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 29. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2009 Link til varen? Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 En venn av meg bestilte Hana-Bi fra play. Han fikk den aldri. Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Det var flere måneder siden. Kanskje til og med før jul. Det skal sies at filmen ble borte i posten da...(tror jeg). Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 29. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2009 Nå er det også slik at Play ikke trekker pengene fra kortet ditt før varen blir sent til pakking, og dersom den forsvinner i posten er det aldri noe problem å få pengene tilbake. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Jaja, da gir jeg filmene en uke før jeg avbestiller Lenke til kommentar
TMB Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Bestilte 5 filmer på lørdag klokken 17. Søndag klokken 10.30 var alle sendt. Det kaller jeg raskt! Også på en søndag :o Lenke til kommentar
TMB Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Hvor lang tid pleier det å ta før en film kommer inn på lager? Bestilte en film for to dager siden, fant ut etterpå at den ikke var på lager. Men den står jo som "order taken" så den blir vel snart sendt? Den er jo betalt for allerede (?) Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 (endret) Har enkelte varer eg har ventet flere måneder på at skal bli sendt nå. Står at dem forventer og få inn innen 1-2 uker. passert 2 måneder nå men enda ikkje komt på lager og sendt. Endret 30. juni 2009 av Skogslik Lenke til kommentar
dabear Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 http://www.play.com/Games/PlayStation3/4-/...;searchsource=0 Nå drøyer det fælt altså. jeg bestilte 02/06/2009, men den har enda ikke kommet på lager Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og er derfor slettet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne punkt 1 i retningslinjene. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Er jo en risk man tar når man bestiller ting som ikke er på lager. Selv kjøper jeg aldri ting som ikke er "in stock". Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 2. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2009 Hvorfor det? Du taper jo ingen verdens ting på det. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 http://www.play.com/Games/PlayStation3/4-/...;searchsource=0 Nå drøyer det fælt altså. jeg bestilte 02/06/2009, men den har enda ikke kommet på lager Kompis bestilte midten av mai. Enda ikke fått sitt sendt. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 2. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2009 De verken trekker eller reserverer noe beløp fra kontoen din før varen er på lager og blir sendt til pakking så jeg ser ikke helt problemet. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) Problemet er at jeg har lyst på headsettet, fordi å måtte bruke en laptop med skype på, er litt irriterende og upraktisk. Det er jo egentlig ingen hast, men det kunne jo vært å få den nå likevel og når det står "Temporarily out of stock. ", så betyr jo at det snart skal komme på lager Endret 2. juli 2009 av dabear Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) De verken trekker eller reserverer noe beløp fra kontoen din før varen er på lager og blir sendt til pakking så jeg ser ikke helt problemet. Jeg tenker mer på ventetiden. Når man kjøper et produkt som ikke er på lager så må man nesten regne med å vente litt Edit: Og jeg hater venting Endret 2. juli 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå