Ageurk Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Vente vente vente... bestilte en cd som ikke var på lager (men "Usually dispatched within 3-5 days"). Fikk "order confirmation" 29.mai, cden er fremdeles ikke sent og har fortsatt status "Usually dispatched within 3-5 days". Hmm... Lenke til kommentar
lain Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Ordet du må legge merke til, er "usally", eller vanligvis på norsk. Jeg ville prøvd å sendt dem en mail, evt avbestilt ordren og prøvd igjen. Jeg fikk bok nr2 i dag, av de 2 jeg bestilte den 26/05-2009, første boka fikk jeg på 5 dager, lurer på om det er tollvesnet eller posten eller hvem som gjør at de ikke kommer frem likt. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Jeg hadde tolv filmer som ble postet derfra på samme dag som havnet i postkassa her på 5 forskjellige dager, med halvannen uke fra første til siste. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Syns i det siste at ting jeg har bestilt fra play bruker så veldig lang tid på å komme i postkassa mi. Hvorfor det? For det meste så dukker det jeg har bestilt opp innen ei uke. Nå tar det jo fra 2-3 uker! Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Urk, de sendte meg feil film (riktig navn på følgeseddel, pussig nok). Noen andre som har opplevd dette? Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 "Syns i det siste at ting jeg har bestilt fra play bruker så veldig lang tid på å komme i postkassa mi. Hvorfor det? For det meste så dukker det jeg har bestilt opp innen ei uke. Nå tar det jo fra 2-3 uker!" --------------- Samme har jeg opplevd,men mine mistanker er at Posten Norge/Bring eller hva de heter er den skyldige part her,ikke Play.com Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 "Syns i det siste at ting jeg har bestilt fra play bruker så veldig lang tid på å komme i postkassa mi. Hvorfor det? For det meste så dukker det jeg har bestilt opp innen ei uke. Nå tar det jo fra 2-3 uker!"--------------- Samme har jeg opplevd,men mine mistanker er at Posten Norge/Bring eller hva de heter er den skyldige part her,ikke Play.com Mistenker ikke play jeg heller. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 11. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2009 Posten er ofte treg, men de bruker ikke 2 uker på en pakke. Lenke til kommentar
lain Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Det var vel litt bastant sagt. Posten har tidvis brukt veldig lang tid, spesielt når de sender pakker feil, f.eks til ålesund i stedet for til lillehammer. Så det KAN være posten, men normalt sett er det heller tollvesnet som er treige. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Jepp. Men de fleste "pakkene" fra play blir vel sendt som brevpost, og ikke som "pakke"? Aller aller oftest så kommer jo brev frem dagen etter, og de blir som oftest ikke sendt feil eller noe. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Har aldri vært på postkontoret å hentet en play-pakke hvertfall. Aldri egentlig hatt inntrykket av at play er trege. Får alltid pakkene maks 6 dager etter kjøp. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Men altså... Nå kan det jo være at selv om det står "shipped" på play.com sine sider, så er de kanskje hos et tregt fraktselskap som skal ha lite for frakten. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Nå står den ene ordren min som packing, men på varen står det ar det dem forventer og få inn om 1-2 uker. Bare en oppdaterings feil da på siden? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 11. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2009 De trekker den fra lageret når den blir sendt til packing. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Men altså... Nå kan det jo være at selv om det står "shipped" på play.com sine sider, så er de kanskje hos et tregt fraktselskap som skal ha lite for frakten. Frakten er inkludert i prisen. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Ja, det er jo det som er poenget! Da vil jo selvfølgelig play velge den billigste (og derav tregeste) frakten for å presse prisene ned! Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 12. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2009 Fikk endelig Life of brian i dag, perfekt timing! I går snakket jeg og en kompis om å se den i kveld. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Hvor sikkert er det når statusen sier "Usually dispatched within 4-5 days"? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 29. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2009 Hvor sikkert er hva? Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Går det noen måneder før de får inn varen, eller tar det faktisk bare 4-5 dager? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå