Gå til innhold

Play.com - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Vente vente vente...

bestilte en cd som ikke var på lager (men "Usually dispatched within 3-5 days"). Fikk "order confirmation" 29.mai, cden er fremdeles ikke sent og har fortsatt status "Usually dispatched within 3-5 days". Hmm...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ordet du må legge merke til, er "usally", eller vanligvis på norsk. Jeg ville prøvd å sendt dem en mail, evt avbestilt ordren og prøvd igjen.

Jeg fikk bok nr2 i dag, av de 2 jeg bestilte den 26/05-2009, første boka fikk jeg på 5 dager, lurer på om det er tollvesnet eller posten eller hvem som gjør at de ikke kommer frem likt.

Lenke til kommentar

"Syns i det siste at ting jeg har bestilt fra play bruker så veldig lang tid på å komme i postkassa mi. Hvorfor det? For det meste så dukker det jeg har bestilt opp innen ei uke. Nå tar det jo fra 2-3 uker!"

---------------

Samme har jeg opplevd,men mine mistanker er at Posten Norge/Bring eller hva de heter er den skyldige part her,ikke Play.com

Lenke til kommentar
"Syns i det siste at ting jeg har bestilt fra play bruker så veldig lang tid på å komme i postkassa mi. Hvorfor det? For det meste så dukker det jeg har bestilt opp innen ei uke. Nå tar det jo fra 2-3 uker!"

---------------

Samme har jeg opplevd,men mine mistanker er at Posten Norge/Bring eller hva de heter er den skyldige part her,ikke Play.com

Mistenker ikke play jeg heller.

Lenke til kommentar

Det var vel litt bastant sagt. Posten har tidvis brukt veldig lang tid, spesielt når de sender pakker feil, f.eks til ålesund i stedet for til lillehammer. Så det KAN være posten, men normalt sett er det heller tollvesnet som er treige.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...