Wipeout Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Ja, tollen kommer uansett på klærne, og hvis varen koster over 200,- NOK så er det 25% .mva i tillegg. Og postens fortollingsgebyr da... Her er et eksempel: http://www.billigbeauty.com/articles/41/1/...laer/Page1.html Lenke til kommentar
lain Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Jeg betalte ikke toll på min punisher tshorte, men mulig det var glipp ifra posten sin side. Også bestilt meg 2 bøker til i dag. Men skulle ønske jeg fant flere, får vel bare vente på at de får inn diverse jeg har på ønskelista i paperback. Kan egentlig ikke skryte for mye av butikken, bra priser, rask og grei levering, god service om det er noe som skjer (bok borte i posten) og veldig bra utvalg. 6 av 6 mulige på en evt terning jeg ikke har. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Har lagt merke til at klær også blir merket som "optical media". Og nå verdien da er under 200kr, så blir det ikke sjekket vil jeg tro. Har kun betalt toll på jakke til £70. Endret 27. mai 2009 av Oppslagsverk Lenke til kommentar
Arne Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Joda, men så gjør jo posten, eller de som fortoller for dem feil av og til. Jeg mottok en pakke fra Hong Kong som ikke var merket med gave, og verdien var $39 såvidt jeg husker. Likevel betalte jeg verken fortollingsgebyr eller MVA. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) "We regret to inform you that one or more titles you have ordered from us has been withdrawn from general release." Produktet er fortsatt 'i salg'. Hva betyr dette? Endret 1. juni 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
lain Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Det kan være at det er i salg på bruktmarkedet, men ikke som ny vare. Om du linker til varen, er det gjerne enklere å svare. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Kan det være noe spesielt med varen som gjør at de bare sender pakkene til UK kanskje? At den er for stor, eller at det er noe "rart" med den? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Var denne: http://www.play.com/DVD/DVD/4-/3297659/Pre...on/Product.html Hvis det er UK only, får man ikke da advarsel før man bestiller? Lenke til kommentar
Arne Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Joda, det får man vanligvis.. Ser ingen grunn til at denne ikke skulle sendes til Norge da.. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Jeg hadde ingen problemer med å bestille den, helt til jeg skulle bekrefte ordren. Om det er varer som ikke leveres ut av UK så får man beskjed før. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Du hadde ikke problemer med å bestille den varen vi snakker om helt til du skulle bekrefte? Her går det fint alt. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Hadde jo bestillt og alt, men fikk mail en tid etterpå (1-2 dager) Dear *Wikipedersen* We regret to inform you that one or more titles you have ordered from us has been withdrawn from general release. Your order has been cancelled and you may rest assured that you will not be charged. Please accept our apologies for any inconvenience this has caused you. Titles affecting you personally are listed below: 3297659 Predator: The Definitive Edition (2 Discs) Kind regards Play.com Bestille på nytt å se hva som skjer? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 1. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2009 Det skader sikkert ikke. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Du hadde ikke problemer med å bestille den varen vi snakker om helt til du skulle bekrefte? Her går det fint alt. Ja siden jeg ikke vil ha den så ser jeg ingen vits i å kjøpe den, poenget var å se om jeg fikk opp meldingen som sier at en vare ikke sendes ut av England. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Endelig ble det en rask leveranse for meg og! The green mile på DVD kom 5 dager etter den ble sendt! Når slikt skjer ønsker man jo å tro at de har fikset frakt-greiene sine, men det er jo bare tilfeldig.. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Har lagt inn noen bestillinger hos play nå på varer som det står: Usually dispatched within 1-2 weeks. Er det da sansynlig at dem får inn igjenn? Er litt spessielle ting, som eg ikkje forventa dem skulle ha engang Endret 4. juni 2009 av Skogslik Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Noen cder, men siden det står at dem forventer inn om en uke eller 2, så bør det vell gå? Lenke til kommentar
Grizzler Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Bestile Little Big Planet for under 100 lappen den 15 mai, fikk det den 27mai Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå