Gå til innhold

Play.com - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg betalte ikke toll på min punisher tshorte, men mulig det var glipp ifra posten sin side.

Også bestilt meg 2 bøker til i dag. Men skulle ønske jeg fant flere, får vel bare vente på at de får inn diverse jeg har på ønskelista i paperback.

Kan egentlig ikke skryte for mye av butikken, bra priser, rask og grei levering, god service om det er noe som skjer (bok borte i posten) og veldig bra utvalg.

6 av 6 mulige på en evt terning jeg ikke har.

Lenke til kommentar

Joda, men så gjør jo posten, eller de som fortoller for dem feil av og til.

Jeg mottok en pakke fra Hong Kong som ikke var merket med gave, og verdien var $39 såvidt jeg husker. Likevel betalte jeg verken fortollingsgebyr eller MVA. :)

Lenke til kommentar

Hadde jo bestillt og alt, men fikk mail en tid etterpå (1-2 dager)

Dear *Wikipedersen*

We regret to inform you that one or more titles you have ordered from us has been withdrawn from general release. Your order has been cancelled and you may rest assured that you will not be charged.

Please accept our apologies for any inconvenience this has caused you. Titles affecting you personally are listed below:

3297659 Predator: The Definitive Edition (2 Discs)

Kind regards

Play.com

Bestille på nytt å se hva som skjer? :p

Lenke til kommentar
Du hadde ikke problemer med å bestille den varen vi snakker om helt til du skulle bekrefte?

Her går det fint alt.

Ja siden jeg ikke vil ha den så ser jeg ingen vits i å kjøpe den, poenget var å se om jeg fikk opp meldingen som sier at en vare ikke sendes ut av England.

Lenke til kommentar

Endelig ble det en rask leveranse for meg og! The green mile på DVD kom 5 dager etter den ble sendt! ;)

Når slikt skjer ønsker man jo å tro at de har fikset frakt-greiene sine, men det er jo bare tilfeldig.. :(

Lenke til kommentar

Har lagt inn noen bestillinger hos play nå på varer som det står: Usually dispatched within 1-2 weeks.

Er det da sansynlig at dem får inn igjenn?

Er litt spessielle ting, som eg ikkje forventa dem skulle ha engang :p

Endret av Skogslik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...