Eirik Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Hva er din definisjon av en seriøs butikk? Holder man ikke sin egen sti ren er selvsagt løpet kjørt, men det hører hjemme i et annet forum... Sjansen for negativ opplevelse(bank-messig) er lav, men det er ingen grunn til ikke å vise sunn skepsis. Skjønner at du kan endel mer om meg om akkurat dette, men jeg definerer en seriøs og god nettbutikk som en butikk hvor flesteparten av kundene som handler der sitter igjen med en god opplevelse. Samtidig skal de som har opplevd problemer bli behnaldet på en måte som tillater raske og gode løsninger på problemet. Som feks Play Har flere ganger opplevd at varen jeg har bestillt ikke lengre finnes i plays sortiment, men har alltid blitt informert om dette, samt fått pengene tilbake. Veldig enig i at man skal være en smule kritisk, men med en butikk som Play kan jeg ikke se behovet for å vise noen spesiell skepsis. Hvilke systemer osv de bruker er meg ukjent, men jeg har som sagt bare positive opplevelser fra Play Lenke til kommentar
bamsefar46 Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Jeg bestilte en del Cd-er, Dvd-er og ett spill fra play.com 14. mai. De første tre pakkene kom allerede 18 mai! (Det er ikke værst!) Jeg håpet da at de neste 7 pakkene ville komme utover i forige uke, men nei. Det kom tre nye pakker i dag, men selvfølgelig var ikke det spillet som jeg venter mest på blant de pakkene. Kan det være mulig at postmannen ikke er lysten på å ta med 10 pakker på en dag? At han kun tar med pakker på mandager, og kun tre om gangen? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Hehe, tviler egentli på det. Fikk vell 6 eller 7 pakker engang, og da var postkassa stappa full og. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Det at du har fått halvparten innen 11 dager tror jeg du kan se på som bra leveringstid.. Lenke til kommentar
bamsefar46 Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Det at du har fått halvparten innen 11 dager tror jeg du kan se på som bra leveringstid.. Klager ikke på leveringstiden;-) Synes det bare er rart at det blir et mønster... (Men må si at det er litt synd at spillet ikke kom først);-) Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Halvparten innen 11 dager er jo veldig bra! Bestilte 2 spill 13. Mai (sendt 15.), har ikke fått noen av de enda:( Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Lenge siden eg har bestillt noe hos play nå, men har nå lagt inn 4 ordre. Noen av dem har stått som packing i flere dager nå, var aldrig slik når eg bestillte sist. Andre som merker det slik og? Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Det varierer litt, kommer an på om det er mainstream musikk eller litt mer snevre ting... Somregel alrdi mer enn en uke før de får sendt det. Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Er det faktisk flere og flere som benytter Play.com istedenfor norske? Har selv vurdert å handle der, men har aldri tatt siste steget som må til for å handle.. Alltid litt skeptisk til utenlandsk. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Er det faktisk flere og flere som benytter Play.com istedenfor norske? Har selv vurdert å handle der, men har aldri tatt siste steget som må til for å handle.. Alltid litt skeptisk til utenlandsk. Det er mye billigere, så ja. Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Ok, får vel nesten ta steget i å kjøpe derfra. ;D Toll greiene er jo noe dritt, hvis det skulle sjekkes. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Så lenge du bare passe rpå og bestille vare under 200kr er det ingen problemer med det. Lykke till med handlinga Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Jess. Men sant nok så hvis det overskrider 200 og det blir mer enn 1 vare, så sendes de hver for seg? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Ja, viss du handler 5 filmer, som blir totalt 500kr, da sender dem alle hver for seg med 100kr utpå pakken av hver film. Bare hver vare må ikkje koste over 200kr. Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Å, det er jo aldeles flott! Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Alle pakker sendes hver for seg, uansett. Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Ja bra. En fyr her i gata kjøpte noe jævlig med filmer fra en utenlandsk sjappe en gang, og da ble alt sendt i en pakke og i en større sum enn 200. Skal si han måtte ut med mye for de filmene. xD Lenke til kommentar
Arne Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Sånn kan det gå... Hvis noen lurer på å kjøpe bøker fra play.com, så kan jeg anbefale dem på det sterkeste. Sjekker alltid de før jeg kjøper noe, og jeg ender som oftest opp med å handle der. Bøkene kommer vel frem, og de er KJEMPEBILLIGE! Har nettopp kjøpt den velkjente krigsboken "Generation Kill", og den kostet 35 kroner inkl. frakt. Det er jaggu meg ikke ille! De nye bøkene får de fort inn, og man kan forhåndsbestille. Den nye boken til Dan Brown, f.eks., koster vel 9,50 tror jeg, og det er Hardback. Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Men når det gjelder spesifisert film, er det både tekstet og skrift(cover) på norsk? Liker ikke å ha engelsk skrift(cover) i samlingen. ^^ Lenke til kommentar
Arne Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Alle filmene du kjøper fra play har nok engelsk cover. Noen har dog norske undertekster: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1058053&hl= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå