Fakeor Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Har et lite nettverksproblem. For to dager sia slutta plutselig nettverket å fungere hver gang jeg reboota maskinen. Jeg må gå inn på "Diagnosis and repair" og kjøre den, så velge Windows Wireless Service og vente en stund før den funker igjen. Det er greit plagsomt. Noen som har en løsning? Har allerede prøvd å googlet det opp men ga opp. Bruker Vista. Siste jeg har installert er den nyeste versjonen av Windows Live Messenger. Utenom det har jeg ikke tukla noe spess med nettverksinnstillingene. Takk på forhånd. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Kommer det en melding om Wireless Zero Configuration? Du kan prøve å laste ned nye drivere fra produsenten sin side. Natrich Lenke til kommentar
Fakeor Skrevet 12. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2009 Kommer ingen melding/feilmelding. Nettverket vil bare ikke kobles opp etter at jeg har skrudd på PC'n. Jeg får jo nettverk så lenge jeg velger "Diagnosis and repair" og venter 2 minutter, så tviler det har noe med driverne å gjøre ettersom det har funka plettfritt det siste halvåret. Takk for svar uansett. Trenger fortsatt hjelp. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Gå inn på kontrollpanelet, administrative verktøy, tjenester og bla deg ned til WLAN Autoconfig. Sjekk at den starter automatisk og er påslått. Lenke til kommentar
Fakeor Skrevet 12. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2009 Tusen tusen takk! Problemet er løst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå