Morrizzzon Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Hei folkens! Si meg, hvilket kontantabonnoment mener dere er det beste nå om dagen? Ut fra hva jeg kan se på bl.a Telepriser så kommer både Talkmore og Tele2 svært godt ut, og også vesle og ganske nyoppstartede Mobitalk... Har dere noen anbefalinger til hvem som funker best, må styre unna etc? Lenke til kommentar
srbz Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 (endret) Hva som er "best" kan være ganske så relativt. La meg ta Telenor, som jeg så ofte gjør. Ser du på ringepriser og sms, og intet annet, er det liten tvil om at kontantalternativene til f.eks. Chess, Onecall etc kommer bedre ut. Fordelene med Telenor, er som jeg kommer på i farten: 1. mulighet til Frifamilie. Ringer du mye til visse personer, vil du med Frifamilie kunne ringe disse gratis. Ikke vil de få regningene dine heller, siden du har kontantkort, så lenge de selv har et privat, fakturabasert abonnement. 2. du kan bruke kontantkortet i mobiler som er operatørlåst til Telenor. Telenorlåste telefoner har som regel lavere kostpris fra leverandørene, følgelig selges de gjerne billigere ut til forbruker. Bruker du mobilen veldig lite, vil det kunne være penger å spare på dette på tross av at Telenor kanskje er bittelitt dyrere å bruke. Begge disse argumentene vil også være gjeldende for flere store operatører (Netcom, Tele2). Tar også forbehold for at det kan være mange andre faktorer jeg overser kl 03:15. Hvis "best" betyr lavest pris per minutt og per sms, finner du svaret ditt høyst sannsynlig på telepriser.no Og om så er tilfellet, kan jeg love deg at det finnes fakturerte abonnementer som er bedre alternativer. Endret 15. mars 2009 av srbz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå