-Just-Me- Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Hei for 2 dager siden spilte jeg gta 4 på ps3 med min ps3 kontroll som vanlig. Dagen etter (i går) skrudde jeg på ps3en , og alle lysene på kontrollen blinket som vanlig, men så bare slukner de og kontrollen er dæv! Bare sånn plutselig gidder den ikke mer. Den er fullada for jeg prøvde å koble til med USB og da funka den, men trådløst ikke! Vet noen hva som er galt? Endret 11. mars 2009 av Spinexel Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 koble til med tråd, trykk på ps knappen, når den har tildelt kontroller nummer, koble fra usb, så skal den funke, samme prinsipp gjelder hvis du skal bruke din kontroller på andre sin ps3. hvis det ikke virker er det noe galt med den, sikkert gåent batteri eller noen andre komponenter. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 12. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2009 mener jeg har prøvd dettte, men ska sjekke Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 12. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2009 Prøvde og det funka takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå