Gå til innhold

Noen som vet om et slik program finnes?

Anbefalte innlegg

...mye av grunnen var at læreren hadde usedvanlig gode og alternative måter å lære bort tysk på, men så sluttet hun og da dalte karakteren ned som en skade skutt fugl. Ligger nå å kjemper for å holde meg over 2- :(

Hadde du 5+ første året i tysk så er det i tillegg til lærere andre grunner til at du får 2- nå :wink: Med den karakteren første året så kan en såpass at en kan klare seg gjennom resten av åra, dog ikke med noe god karakter (men bedre enn det!). LITT innsats må man yte.

Men lærere har MASSE å si! Hadde jeg hatt en lærer i matte som motiverte meg istedet for å ta motet IFRA meg så hadde jeg kanskje fortsatt med matte videre og det hadde åpnet mange dører for meg. Akk ja, ble litt OT dette her...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
...mye av grunnen var at læreren hadde usedvanlig gode og alternative måter å lære bort tysk på, men så sluttet hun og da dalte karakteren ned som en skade skutt fugl. Ligger nå å kjemper for å holde meg over 2- :(

Hadde du 5+ første året i tysk så er det i tillegg til lærere andre grunner til at du får 2- nå :wink: Med den karakteren første året så kan en såpass at en kan klare seg gjennom resten av åra, dog ikke med noe god karakter (men bedre enn det!). LITT innsats må man yte.

Men lærere har MASSE å si! Hadde jeg hatt en lærer i matte som motiverte meg istedet for å ta motet IFRA meg så hadde jeg kanskje fortsatt med matte videre og det hadde åpnet mange dører for meg. Akk ja, ble litt OT dette her...

nevnte jeg at vi lå 10 mil bak de andre to klassene? nei, manger mye av det grunnlegende. Året etter havnet jeg i en klasse med litt over 30 elever, lærer med dårlige motivasjon og lærern brydde seg ikke noe om at vi var 12-14 stykker som manglet mye av det de andre kunne. Dundret rett ned på 4 og endte på 4- etter bare 6mnd med den læreren... andre halvåret ble det 3+ og der lå jeg det siste året på ungdommsskolen. På vidregående gikk det jevnt og trutt ned over, selv om jeg av og til gjorde et ærlig forsøk på å komme litt oppover.

Er god i matte da, har vel aldri pugga noe særlig matte, og ligger konstant på 4-5. Hadde et halvår på ungdommsskolen hvor jeg hadde bare 5+,6- og 6.

Edit: med den først tysklæreren endte vi halvveis i boka når året av omme :o resten hadde igjen et kapittel eller noe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...