Ernie Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Jeg leter etter et program som ”ser” ut som en kontor applikasjon som f.eks. word eller lignede. Eventulet kan programmet gjøre om IE til å se slik ut. Finnes det? Mvh Ernie85 Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Kunne du ikke bare bytta icon a :o Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 24. april 2003 Forfatter Del Skrevet 24. april 2003 Kunne du ikke bare bytta icon a :oproblemet er bare at jeg sitter meg tysk heldagsprøve (er absolut ikke god i tysk) og hadde tenkt å skaffe meg litt ekstra ordinær informasjon fra nettet da kan jeg jo ikke sitte oppe med en hel del IE vinduer, men hvis de så ut som word viduer eller en annen kontor applikasjon så ville det være mindre merkbart ikke sant Lenke til kommentar
kyan Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Hva skal du bruke det til? kan du ikke bare lage et, hvis det bare er et "skall" du skal ha, som ikke trenger å ha noen funksjon? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 24. april 2003 Forfatter Del Skrevet 24. april 2003 Hva skal du bruke det til? kan du ikke bare lage et, hvis det bare er et "skall" du skal ha, som ikke trenger å ha noen funksjon?hvis du leser innlegge mitt over ditt så skjønner du hva det skal brukes til og da har jeg jo ikke mye tid til å lage et skall selv Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Jeg vet det finnes et program så kan laget et "transparent layer" (husker ikke hva det heter på norsk :oops: ) av f.eks Word som slik at det ser ut som om du jobber med Word selv om du bruke I.E. En annen ting du kan gjøre er å skru på at oppgavelinjen automatisk skal skjules (høyre klikk på oppgavelinjen og velg egenskaper og kryss av på Skjul Automatisk. Da ser ikke læreren(e) hvilke vinduer du har åpen og så kan du jo bare skifte til Word når læreren(e) nærmer seg. Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Jaså, så vi har ikke gjort leksene våre eller...? Zu viel data machst ernie85 eine langweilige Junge. Er hätte seine Schularbeit nicht gemacht... Og det fine med dette er at JEG ikke behøver å bekymre meg om gramatikalske feil her, men det må du, hehe... Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Finnes og et program som kan skjule andre programmer fra oppgavelinjen... dvs de blir "borte" om du minimerer de. Men navnet.... um... :oops: don't remember! Anyone?? Kaptein_S Lenke til kommentar
Osram Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Hvis du hadde brukt like mye krefter på å lære deg tysk som på å snike deg unna kunne du jo faktisk risikert å få noe kunnskap inn i skolten da. Men det er kanskje for mye forlangt... Lenke til kommentar
gemmi Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Mener å huske noe om et program som heter Ghostzilla elns. Tror det var noe slikt det brukes til, men er neimen ikke sikker. Men uansett, juks er ikke bra vettu. Lenke til kommentar
espanos Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Husker jeg leste om noe om det på Dinside en gang; http://www.dinside.no/php/art.php?id=33625 Er vel noe sånt noe du trenger?? Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 harr harr.. har vi tenkt å jukse på prøven i dag? betrügen Sie nicht, sein nicht gutes Sie, erhalten migth verfangen, es tuend. babelfish.altavista.com er ett vidunder Kaptein_S, jepp. husker navnet på ett program som gjør det.. hidewnd.. høyreklikk, velg hvilket program du vil bli 'kvitt' og det er 'borte' fra maskinen har selv brukt det flere ganger hjemme der jeg ønsker å bli kvitt plagsomme dos bokser jeg ikke har lyst til å stenge Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 24. april 2003 Forfatter Del Skrevet 24. april 2003 Husker jeg leste om noe om det på Dinside en gang; http://www.dinside.no/php/art.php?id=33625 Er vel noe sånt noe du trenger?? perfekt Til alle som synes jeg jukser og juksing er stygt så kan jeg jo si meg enig i det, men for å si det rett ut: jukser jeg ikke for å stå jeg heller ikke... Lenke til kommentar
BeCo Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Mitt tips er vel: Bruk tiden din på å øve og gjøre lekser, istedet for å kaste vekk tiden på tullete tråden her! Lenke til kommentar
Monhart Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Mitt tips er vel: Bruk tiden din på å øve og gjøre lekser, istedet for å kaste vekk tiden på tullete tråden her! Kanskje det er litt sent å være bedreviter når man sitter der? Med mindre du har funnet opp ei tidsmaskin da. Lenke til kommentar
mg_martin Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Prelude skrev:Kaptein_S, jepp. husker navnet på ett program som gjør det.. hidewnd.. høyreklikk, velg hvilket program du vil bli 'kvitt' og det er 'borte' fra maskinen har selv brukt det flere ganger hjemme der jeg ønsker å bli kvitt plagsomme dos bokser jeg ikke har lyst til å stenge Takk for tipset! Endelig slipper jeg de plagsomme vinduene som jeg må ha oppe. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 24. april 2003 Forfatter Del Skrevet 24. april 2003 Mitt tips er vel: Bruk tiden din på å øve og gjøre lekser, istedet for å kaste vekk tiden på tullete tråden her! har jeg sagt at jeg ikke bruker tid på lekser? nei, jeg bruker mer enn nok tid på lekser, bare ikke tysk... :wink: Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Mitt tips er vel: Bruk tiden din på å øve og gjøre lekser, istedet for å kaste vekk tiden på tullete tråden her! har jeg sagt at jeg ikke bruker tid på lekser? nei, jeg bruker mer enn nok tid på lekser, bare ikke tysk... :wink: jepp har akkurat samme problemet tysk er så kjeeeedelig Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 24. april 2003 Forfatter Del Skrevet 24. april 2003 Mitt tips er vel: Bruk tiden din på å øve og gjøre lekser, istedet for å kaste vekk tiden på tullete tråden her! har jeg sagt at jeg ikke bruker tid på lekser? nei, jeg bruker mer enn nok tid på lekser, bare ikke tysk... :wink: jepp har akkurat samme problemet tysk er så kjeeeedelig er enig i den der ja, tysk er kjeeeeeeedeliiiiiiiig. Mye av grunnen er at det bare er kjedelige lærere og metoder. Husker det første året jeg hadde tysk. Hadde faktisk 5+ mye av grunnen var at læreren hadde usedvanlig gode og alternative måter å lære bort tysk på, men så sluttet hun og da dalte karakteren ned som en skade skutt fugl. Ligger nå å kjemper for å holde meg over 2- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå