Gå til innhold

Noen som vet om et slik program finnes?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kunne du ikke bare bytta icon a :o
problemet er bare at jeg sitter meg tysk heldagsprøve (er absolut ikke god i tysk) og hadde tenkt å skaffe meg litt ekstra ordinær informasjon fra nettet :D da kan jeg jo ikke sitte oppe med en hel del IE vinduer, men hvis de så ut som word viduer eller en annen kontor applikasjon så ville det være mindre merkbart ikke sant ;)
Lenke til kommentar
Hva skal du bruke det til? kan du ikke bare lage et, hvis det bare er et "skall" du skal ha, som ikke trenger å ha noen funksjon?
hvis du leser innlegge mitt over ditt så skjønner du hva det skal brukes til og da har jeg jo ikke mye tid til å lage et skall selv ;)
Lenke til kommentar

Jeg vet det finnes et program så kan laget et "transparent layer" (husker ikke hva det heter på norsk :oops: ) av f.eks Word som slik at det ser ut som om du jobber med Word selv om du bruke I.E.

En annen ting du kan gjøre er å skru på at oppgavelinjen automatisk skal skjules (høyre klikk på oppgavelinjen og velg egenskaper og kryss av på Skjul Automatisk. Da ser ikke læreren(e) hvilke vinduer du har åpen og så kan du jo bare skifte til Word når læreren(e) nærmer seg.

Lenke til kommentar

Jaså, så vi har ikke gjort leksene våre eller...?

Zu viel data machst ernie85 eine langweilige Junge.

Er hätte seine Schularbeit nicht gemacht...

Og det fine med dette er at JEG ikke behøver å bekymre meg om gramatikalske feil her, men det må du, hehe...

Lenke til kommentar

harr harr..

har vi tenkt å jukse på prøven i dag? :p

betrügen Sie nicht, sein nicht gutes Sie, erhalten migth verfangen, es tuend.

babelfish.altavista.com er ett vidunder :D

Kaptein_S, jepp. husker navnet på ett program som gjør det.. hidewnd..

høyreklikk, velg hvilket program du vil bli 'kvitt' og det er 'borte' fra maskinen :)

har selv brukt det flere ganger hjemme der jeg ønsker å bli kvitt plagsomme dos bokser jeg ikke har lyst til å stenge ;)

Lenke til kommentar
Prelude skrev:

Kaptein_S, jepp. husker navnet på ett program som gjør det.. hidewnd..

høyreklikk, velg hvilket program du vil bli 'kvitt' og det er 'borte' fra maskinen

har selv brukt det flere ganger hjemme der jeg ønsker å bli kvitt plagsomme dos bokser jeg ikke har lyst til å stenge

Takk for tipset! :D Endelig slipper jeg de plagsomme vinduene som jeg må ha oppe. :woot:

Lenke til kommentar
Mitt tips er vel:  

Bruk tiden din på å øve og gjøre lekser, istedet for å kaste vekk tiden på  tullete tråden her!

har jeg sagt at jeg ikke bruker tid på lekser? nei, jeg bruker mer enn nok tid på lekser, bare ikke tysk... :wink:
Lenke til kommentar
Mitt tips er vel:

Bruk tiden din på å øve og gjøre lekser, istedet for å kaste vekk tiden på tullete tråden her!

har jeg sagt at jeg ikke bruker tid på lekser? nei, jeg bruker mer enn nok tid på lekser, bare ikke tysk... :wink:

jepp har akkurat samme problemet tysk er så kjeeeedelig :(

Lenke til kommentar
Mitt tips er vel:

Bruk tiden din på å øve og gjøre lekser, istedet for å kaste vekk tiden på tullete tråden her!

jepp har akkurat samme problemet tysk er så kjeeeedelig :(

er enig i den der ja, tysk er kjeeeeeeedeliiiiiiiig. Mye av grunnen er at det bare er kjedelige lærere og metoder. Husker det første året jeg hadde tysk. Hadde faktisk 5+ :D mye av grunnen var at læreren hadde usedvanlig gode og alternative måter å lære bort tysk på, men så sluttet hun og da dalte karakteren ned som en skade skutt fugl. Ligger nå å kjemper for å holde meg over 2- :(
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...