2rst1 Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Hei! No skal eg fortelje ei morosam historie: Det har seg slik at eg og to andre er i ei ungdomsbedrift, som vi ikkje tar heilt seriøst, men ser på det meir som ein måte å ha det gøy i prosjekt til fordjupning-timane på skulen. For akkurat ei veke sidan meldte vi oss på fylkesmessa 2009 (som var i dag), der det var tilsaman rundt 500 påmeldte elevar og lærarar. På fredag var siste frist for å levere inn halvårsrapporten som skal dokumentere alt vi har drevet med dette skuleåret, som vi begynnte på samme dag og brukte nokre timar på. På fylkesmessa var det 49 bedrifter som presenterte seg ved å ha ein stand (altså 49 stands). Vi planla stand'n vår mest i dag tidleg og møtte på fylkesmessa utan noko som helst av forhåpningar. Utover dagen skulle kvar ungdomsbedrift på eit panelintervju der vi skulle prate om forretnignsidé og slikt. Vi var jo sjølvsagt ikkje nervøse sidan vi berre hadde planlagt å vere der for å unngå fråvær. Men dette intervjuet gjekk veldig bra, og ein av dei som intervjua oss forstod virkeleg kva vi prata om og var ekstremt interresert. Og så var det prisutdeling, som eg faktisk ikkje hadde tenkt å sjå. Det vart delt ut mange ulike prisar for beste produkt, lokalsamfunnsprosjekt, grøne bedrift osv.. Og så kom dei tre siste prisane. Tre prisar for "Beste ungdomsbedrift" Mannen med mikrofonen leser "Tredjeplassen for beste ungdomsbedrift kjem ikkje vidare til landsmessa (NM i ungdomsbedrift). Det er det berre dei som får første og andre plass." Så kviskrer eg til eit bedriftsmedlem "Åh. Dette må jo vere beste prisen å vinne. Pris for beste ungdomsbedrift, sjekk på 1000 kroner, og slepper alt stresset for å delta på NM" Og så roper mannen opp namnet på ungdomsbedrifta mi og vi er heilt sjokkert! Så vi går opp på scena, tar i mot sjekken på 1000 kroner, smiler fint til alle kamerafolk, og går ned igjen. Dette hadde vi virkeleg ikkje forventa. Og det beste av alt var at ingen faktisk har hatt trua på oss og virkeleg forstått kva vi driver med, før vi prata med han mannen på panelintervjuet, som faktisk synest at vi burde vinne ein pris for forretningsidéen vår, men fant ingen passande kategori å plassere oss i. Og beste UB er i alle fall den kategorien som er MINST passande Så det var kjekt Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Så da er det store sprøsmålet; hva er det dere holder på med? Gratulerer forresten Lenke til kommentar
2rst1 Skrevet 11. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2009 Takk! Den korte versjonen av kva vi driv med: Vi marknadsfører oss over internett! Vi marknadsfører virtuelle produkt - som til dømes ebøker - over internett for andre personer. Dette kan vi gjere igjennom forskjellege nettjenester som f.eks Clickbank. Ingen inntekter endå, som sagt, bedriften eksisterer for det meste berre for å ha noko å drive med i prosjekt til fordjupning-faget. No har eg forklart nok om kva vi driver med for i dag, så orker ikkje å forklare nærmare =) Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Grattis! Bedriften min vant tredjeplass på beste IKT i UB. 2000,- Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Da vil jeg gjerne høre hva dere driver på med også OlavF Gratulerer forresten! Lenke til kommentar
Sambaboy Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Bedriften jeg er med i gjennom skolen vant her i Trondheim! Grattis! Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Medieberifta vår vant beste logo og beste reklamefilm i Nord-Trøndelag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå