Pallantir Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Jeg har kjøpt en Samsung SGH i640 til fruen, og hun liker den godt. Problemet er at det er omtrent umulig å finne en lærveske til den. Jeg prøvde en til en i620 fra eBay, men den var akkurat noen millimeter for liten, så den lot seg ikke lukke ordentlig. Måleene på telefonen er 94.4 x 61 x 16.9 mm. Fins det en måte å søke på mobiltelefoner etter størrelse, eller noen annen metode for å finne en annen telefon som har en veske som passer? Lenke til kommentar
MrNilsen1986 Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Her er en som skal passe: Kanskje ikke en lærveske, med det jeg fannt Eller, ta deg en tur på elkjøp/clas olshon og se, de har masse og velge mellom 1 Lenke til kommentar
Pallantir Skrevet 11. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2009 Den var søt! Og den er bestilt. Men det jeg egentlig leter etter, er en som kan sitte i beltet og sånn. Det kan være jeg kommer innom Clas en dag, men det ligger litt usentralt til (eller så er det jeg som bor usentralt...). Lenke til kommentar
MrNilsen1986 Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Bra at jeg kunne hjelpe I Trondheim av vi en sentral og en usentral clas Så det spiller ingen rolle hvor du bor egentlig De har ett stor utvalg av mobilvesker der isåfall;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå