plakatmannen Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Hei! Vi skal ha live kantineradio på skolen neste uke, og i den forbindelse også en konkurranse. Vi vil at folk skal kunne svare på sms, ala Kantine SVAR til 200X. Vi ønsker også å kunne følge svarene på web, eller at vi mottar dem fortløpende på epost. Er det noen steder vi kan få dette gratis? Gjerne at meldingene koster 1kr, og at vi ikke mottar noe, men heller ikke betaler noe for tjenesten. Er det noen som tilbyr dette? Har søkt litt rundt, men vet ikke hva jeg skal søke etter. Takk på forhånd Lenke til kommentar
thevoice Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Tviler veldig på dette. Disse tjenestene koster som oftest en god del i oppstart og/eller månedsavgift. Koble heller en mobil med kontantkort til en PC slik at dere enkelt kan lese meldingene som kommer inn. Det er vel ikke SÅ mange som sender melding til en kantineradio? Lenke til kommentar
plakatmannen Skrevet 12. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2009 Trenger jeg noen form for programvare for å koble opp mobilen sånn som du foreslo? Lenke til kommentar
thevoice Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Ja, for eksempel Sony Ericsson PC Suite hvis det er en SE-telefon, eller lignende programvare fra f.eks. Nokia. Program for å sende og motta SMS pleier å ligge på CDen som følger med mobilen, eller kan lastes ned fra supportsiden til leverandøren. Lenke til kommentar
plakatmannen Skrevet 12. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2009 Takk skal du ha Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Anbefaler deg å ta kontakt med Boost Communications - http://boostcom.no/ Ring eller send en e-post til Norway (HQ) og forklar situasjonen deres. Folka er ganske greie! (Evt. send meg en PM.) Lenke til kommentar
plakatmannen Skrevet 12. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2009 Supert! Har sendt PM Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Ellers gir et treff på Google noen løsningen: http://www.google.no/search?hl=no&q=sm...3%B8k&meta= Lenke til kommentar
plakatmannen Skrevet 13. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2009 BeFs: Har ikke hørt noe fra dem Lenke til kommentar
plakatmannen Skrevet 16. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2009 Vil bare si fra at Boost Communications nå har hjulpet oss. Jeg tok en telefon, og de ordnet det med en gang. Kan ikke gjøre annet enn å takke dem, og BeFs som anbefalte dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå