spaltcha Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Hei folkens. Er det noen som har positive/negative erfaringer med Norsk Engrosservice? Grunne til at jeg spør er at jeg bestilte denne,COBRA 42CC OFFROAD. Men det viste seg at jeg fikk en helt annen modell i oppkrav til 5556kr. Dette var det jeg fikk til svar da jeg spurte hvorfor de har sendt meg feil vare: Utdrag fra mail: Dette er den nye cross mod med 2 gir. Denne koster normalt kr 5990. Grunenn til at du fikk denne kontra den andre er at denne er av mye bedre kvalitet. Om du vil ha den andre tilsendt kan du godt få det. Men denne mod er langt bedre samt at den har 2 gir, WTF,tenkte jeg,den ser til forveksling ut som DENNE billigere modellen til 3998kr. Tenk at selger har frekkheten i nådegave og tar seg den frihet og sender noe helt annet. Og dette gjør selger uten å kontakte meg først. Vel,hær har jo selger misligholdt inngått avtale om å sende denne først nevnte COBRA 42CC OFFROAD. I tillegg var det ingen følgeseddel/pakkseddel med forklarende tekst og spesifikasjoner. Hva tror dere,lukter det svindel? Endret 11. mars 2009 av spaltcha Lenke til kommentar
spaltcha Skrevet 12. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Ja,se dær. At man ikke skal lære Men sånn blir det når man blir grepet av,"den skal jeg ha" :!: Hær er video av den jeg SKAL ha, Nå fikk jeg melding om å sende i retur vedl.beskrivelse av forholdet samt kontonr.for frakt mm. Får vel legge ved noe utskrift fra lovdata mm. Endret 12. mars 2009 av spaltcha Lenke til kommentar
riroil Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Ville faktisk vært forsiktig med å sende noe i retur dit. Kanskje du ikke får noe i det hele tatt. Hverken pengene tilbake eller ny bil. Lenke til kommentar
Adminl Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 (endret) Har alle 3 mod selv. Den mod du har fått tilsendt er jo den dyreste utgaven. Crossmod ble tilbakekalt av produsenten pga feil.Jeg fikk selv min byttet i den du fikk. Selv om jeg hadde brukt den masse.De kontaktet meg pr tlf og sendte returlapp til meg i posten.Så fikk jeg den nye etter at den gamle var returnert. Du har jo 14 dagers returrett. Er jo bare å bruke den om du ikke liker produktet.Forstår ikke hva du klager på. Dette er hvertfall ikke svindel fra deres side. De har bare vært snille med deg som ga deg den mod du fikk. Ser på det som seriøst jeg da men. Endret 30. august 2010 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Adminl Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 (endret) Hei! Står jo mye positivt her. Har selv handlet der ved flere anledninger. Er meget godt fornøyd både med gressklipper og gopeder.Er alltid mye folk der når jeg er innom for å hente varer. Selger jo mest til bedrifter de da men. Se denne linken, ser jo bra ut dett:http://freak.no/forum/archive/index.php/t-130156.html Endret 30. august 2010 av tom waits for alice Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Denne tråden er bumpet etter kontakt med oss. Eventuelle spørsmål tas på PM. Geir Lenke til kommentar
hansi100 Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 (endret) Kopierer fra en annen post jeg skrev. Jeg vil si de absolutt er en useriøs bedrift. Jeg bestilte en vare hos dem, og betalte et lite forskudd som de ba om. Varen dukket aldri opp, mange dårlige unnskyldninger og utallige telefoner og mail senere ba jeg om å heve kjøpet og få pengene tilbake. Dette tok til sammen godt over tre måneder. Jeg rakk ikke å få vite kvaliteten på varene deres, heldigvis egentlig. Makan til useriøs bedrift, skygg unna !! Endret 11. februar 2011 av tom waits for alice Fjernet angrep på navngitt person Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Lang tid før de svarer og en rimelig gammel tråd. dersom KPP er en representant for engros service så fant jeg ikke dette skjemaet lett tilgjengelig (mulig du må logge inn) å finne for nedlasting. uansett så er selger pliktig å legge ved angrerettsskjema i pakken og gjelder 14 dager fra mottak, Dersom det ikke mottas angreretsskjema fra selger så økes angrefisten til 3 måneder. http://www.forbrukerradet.no/dine-rettigheter/angre-+og+bytterett/selgers-plikt-til-%C3%A5-informere http://www.forbrukerradet.no/dine-rettigheter/angre-+og+bytterett/hvor-lang-er-angrefristen Lenke til kommentar
3irik Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 (endret) Hva er dette? En eller annen form for verdensmesterskap i bump? Forøvrig er det ikke riktig at angreretten ikke gjelder om man har "tatt i bruk varen". Så vidt jeg kan lese meg til så er det bare noen få tilfeller angreretten ikke gjelder. Sitater hentet fra angrerettloven kapittel 4 § 12. a) Dersom varen ikke kan leveres tilbake i tilnærmet samme stand og mengde, og beskadigelsen eller forringelsen skyldes uaktsomhet eller manglende omsorg fra forbrukerens side b) Varer der selve leveringen har medført at de ikke kan leveres tilbake c) Varer som raskt forringes fysisk. Endret 10. desember 2013 av 3irik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå