black-light Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Jeg lurte på om det er noe bra sted man kan få printet ut og satt sammen Mangabøker. ( sånne i pocket format ) Jeg har nemelig Manga Studio EX 4.0 og tenkte at jeg skulle prøve å lage en liten mangaserie i det, men lurte på hvor jeg da kunne fått skrevet ut og satt sammen sidene og sånt. noen som har noen ide om hvor det er mulig (noe sted i bergen?) Jeg ser at dette er et spørsmål som ikke så mange har peiling på eller hva? Endret 15. mars 2009 av black-light Lenke til kommentar
black-light Skrevet 15. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2009 Ingen som vet noe? Lenke til kommentar
ET! Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Prøv evnt. allkopi.no eller din lokale allkopi butikk. De var ihvertfall behjelpelige når vi printet skolearbeider der. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Vet ikke om blurb.com gjør det du trenger, men kanskje verdt å ta en titt på? Programvaren deres er ganske ålreit, men veldig treg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå