The Stig Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 EA avslører detaljer om den kommende Playstation 3-utgaven av Red Alert 3. Les mer Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Vet du hva oppskalering er? Lenke til kommentar
Gromlin Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Sitat fra videoen det lenkes til: 'The PS3 Ultimate Edition goes well beyond it's predecessors. A much higher resolution for a much more polished look.' -- I stedet for å komme med slike surmul-kommentarer kan du vel heller komme med forslag til et eventuelt bedre ord? I mine øyner er det ingenting galt med å bruke oppskalert i dette tilfellet, men jeg sier ikke at det ikke finnes bedre alternativer. Endret 11. mars 2009 av Gromlin Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Er enig i at det er vanskelig å finne noen gode ord, men oppskalering blir likevel feil da dette for de fleste vil være ensbetydene med nettopp at grafikken er skalert opp fra orginalen. Det vil igjen bety at det _egentlig_ ikke er noe bedre enn orginalen. Hva med å bare bruke «høyere oppløsning»? Endret 12. mars 2009 av hardkjerne Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Høres bra ut ^^. gleder meg =) Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Er enig i at det er vanskelig å finne noen gode ord, men oppskalering blir likevel feil da dette for de fleste vil være ensbetydene med nettopp at grafikken er skalert opp fra orginalen. Det vil igjen bety at det _egentlig_ ikke er noe bedre enn orginalen. Hva med å bare bruke «høyere oppløsning»? Er det noe bedre enn orginalen? Ihvertfall PC-utgaven kan jo allerede kjøre i høy oppløsning. AtW Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Er enig i at det er vanskelig å finne noen gode ord, men oppskalering blir likevel feil da dette for de fleste vil være ensbetydene med nettopp at grafikken er skalert opp fra orginalen. Det vil igjen bety at det _egentlig_ ikke er noe bedre enn orginalen. Hva med å bare bruke «høyere oppløsning»? Er det noe bedre enn orginalen? Ihvertfall PC-utgaven kan jo allerede kjøre i høy oppløsning. AtW Etter å ha lest kilden er jeg ikke sikker på dette heller. I videoen der blir det snakket om at den har en mye høyere oppløsning enn sine forgjengere, men om dette gjelder de tidligere RA spillene, eller vanlig RA3 også sa han lite om. Mulig det er sammenlignet med konsollversjonen til Xbox360? Det som i alle fall var i høyere oppløsning var alt videomateriell som kunne være i HD kvalitet pga av plassen på Blu-ray platene. Lenke til kommentar
Darth Godo Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Oppløsningen er jo så som så, det som hadde vært bedre var om de fikk kameravinkelen noe over bakken så en får nogenlunde oversikt.. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Må faktisk innrømme at jeg ikke har noe i mot å vente for å få ekstrating til spill og bedre grafikk. Samme som bioshock. Og så synker ofte prisen mye fortere Får prøve demoen og se hva jeg syns Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Er enig i at det er vanskelig å finne noen gode ord, men oppskalering blir likevel feil da dette for de fleste vil være ensbetydene med nettopp at grafikken er skalert opp fra orginalen. Det vil igjen bety at det _egentlig_ ikke er noe bedre enn orginalen. Hva med å bare bruke «høyere oppløsning»? Er det noe bedre enn orginalen? Ihvertfall PC-utgaven kan jo allerede kjøre i høy oppløsning. AtW Etter å ha lest kilden er jeg ikke sikker på dette heller. I videoen der blir det snakket om at den har en mye høyere oppløsning enn sine forgjengere, men om dette gjelder de tidligere RA spillene, eller vanlig RA3 også sa han lite om. Mulig det er sammenlignet med konsollversjonen til Xbox360? Det som i alle fall var i høyere oppløsning var alt videomateriell som kunne være i HD kvalitet pga av plassen på Blu-ray platene. Nå er det en stund siden jeg rundet RA3, men va rikke videoene også i HD-oppløsning på de tidligere versjonene? Mulig jeg går litt i surr her. Men det er jo forskjell på HD og HD også, mulig de mener 1080p feks? AtW Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Rekner med at Pc versjonen har støtte for 2560x1600, 1920x1200 og 1920x1080... x360 har sikkert støtte for 1280x720p (kanskje 640p), tipper Ps3 har støtte for 1280x720p og/eller 1920x1080p. Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Prerenderte videoer i spill pleier gjerne å ha en lavere orginaloppløsning, men likevel skalere det opp til skjermens oppløsning. Regner med det er 1080p det er snakk om her i alle fall siden de i det hele tatt trekker frem platens kapasitet som argument. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg