Gå til innhold

Lav FPS med Fraps i World of warcraft

cibb

Anbefalte innlegg

Lurer litt på dette med fraps i wow, kjører wow på 1680x1050, minimum på alt ellers. Tenkte jeg skulle frapse litt, med får 30 fps liksm.. kan stille frapsen på "half size" å da får jeg 60 fps, men blir jævli dårlig da seff. Frapser kun i instance.. noen tips om hvordan jeg kan få opp fpsn her? Er det noe hardware jeg kan oppgradere for å få pro fps med fraps i wow?

Setup:

-Corsair Powersupply 750W

-Intel DX58SO

-Intel Core™ i7 Quad Processor i7-920

-Corsair XMS3 DDR3 1333MHz 6GB CL9

-Sapphire Radeon HD 4870X2

-WD VelociRaptor® 300GB SATA 10000RPM

-Western Digital 750GB SATA2

-Microsoft Windows Vista Home Premium 64bit

Fraps og wow ligger begge på Raptor discen. Her testa å kjøre wow fra den andre hardiscen, men like sux der..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når du tar opp med FRAPS så girer FRAPS ned FPS'n til skjermen for å spare diskplass og krefter for deg pluss for å få filmen til å være etter noenlunde vanlig standard.

Å ta opp med mer FPS betyr at du får en masse ekstra frames å komprimere ovenfor 30 som er totalt unødvendig om du ikke har planer om slow motion filmer da :p

Ellers har du sjekket resultatet at du ikke får "Blinkende" bilde problemet siden du har dual GPU og Crossfire?

Hos meg med mine 2x 3850 kort så må Crossfire kobles ut for opptak ellers får jeg ett blinkende bilde.

Endret av 007CD
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...